سرمربی خوشه طلایی نام بازیکن مورد نظر برانکو را لو نداد

ناصر ابراهیمی در مورد شکست 6 بر صفر روز گذشته تیمش مقابل پرسپولیس در بازی دوستانه گفت: تیم ما از لیگ دسته سوم با من آغاز به کار کرد و موفق شد به لیگ دو صعود کند. در حال حاضر هم تیم‌مان کامل نیست و در بازی با پرسپولیس 3 بازیکن تستی به میدان فرستادم که همگی آنها رد شدند. با این حال بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه دادیم و 3 بار توپ‌مان به تیر دروازه این تیم برخورد کرد هر چند بازی می‌توانست 8 بر 3 شود.

وی افزود: پرسپولیس واقعا تیم با کیفیتی است و باور کنید در غیاب ملی‌پوشان این تیم بازیکنان ذخیره عملکرد بهتری نسبت به نفرات اصلی داشتند. نفرات ذخیره نشان دادند حتی می‌توانند بهتر از تیم اصلی پرسپولیس باشند. از خط دروازه تا خط حمله‌ بسیار خطرناک بودند و همین مسئله به بازیکنان ما انگیزه بیشتری داد. در کل این بازی دوستانه به سود هر دو تیم بود.

ابراهیمی در واکنش به این سوال که گفته می شود یکی از بازیکنان جوان و زیر 21 سال تیمش مورد توجه برانکو قرار گرفته است، یادآور شد: خبرنگاران به من گفتند فلان بازیکن جوان در پست هافبک دفاعی مورد توجه برانکو قرار گرفته در حالی که این بازیکن فقط 8 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد. فکر کنم اشتباهی در این زمینه صورت گرفته چرا که خوردبین نام یک بازیکن دیگر که بزرگسال است را به من گفت. نامی از این بازیکن نمی‌برم چون نمی‌خواهم او را از دست بدهم. به خوردبین هم گفتم اگر او را می‌خواهید به مدیریت باشگاه اطلاع دهید. به هر حال تیم ما پرمهره نیست و به بازیکنان با کیفیت‌مان نیاز داریم.