میثاقیان: نباید به کره جنوبی ببازیم

اکبر میثاقیان در خصوص تساوی یک بر یک تیمش برابر نفت تهران اظهار داشت: بازی خوبی بود، می‌توانستیم به چند گل دست پیدا کنیم، اما متأسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و در ثانیه‌های پایانی، سه امتیاز را با یک امتیاز جابجا کردیم.

وی ادامه داد: به بازیکنان تذکر داده بودم که دقایق پایانی ممکن است هر اتفاقی بیفتد و درست در لحظاتی که تنها یک دقیقه تا پایان بازی مانده بود، بر اثر یک اشتباه، گل تساوی را از نفت تهران دریافت کردیم. بازیکنان هم باید بدانند که فوتبال ۹۰ دقیقه است و تا زمانی که سوت پایان بازی توسط داور زده نشده است، هیچ تیمی نمی‌تواند خود را از پیش برنده بداند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در خصوص تعطیلی لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی گفت: این زمان خوبی است تا بتوانیم تیم را از لحاظ بدنی و تاکتیکی به هماهنگی بیشتری برسانیم و فکر می‌کنم پس از این تعطیلات، شروعی پرقدرت را در لیگ خواهیم داشت. ما در پنج هفته اول نتایج خوبی کسب کردیم و من از بازیکنانم راضی هستم. اما می‌خواهیم از این فرصت به دست آمده، استفاده کرده و بهتر از گذشته به مصاف حریفانمان برویم.

میثاقیان در مورد بازی‌های تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی و سوریه تصریح کرد: تیم ملی تحت هر شرایطی باید در اولویت باشد. درست است که به جام‌جهانی صعود کرده‌ایم اما نمی‌خواهیم مقابل حریفان باقی‌مانده نتیجه را واگذار کنیم. ویترین فوتبال هر کشوری، تیم ملی آن است. امیدوارم با شکست کره و سوریه، اقتدار کامل خود را به تیم‌های آسیایی نشان داده و با اردوهای مناسب و دیدارهای تدارکاتی خوب، با قدرت کافی عازم جام‌جهانی شده و در آنجا نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در خصوص عصبانیتش از یکی از بازیکنان گفت: من عصبی نبودم، فقط از او خواستم که با تعصب و قدرت بازی کند و اجازه خودنمایی به حریف را ندهد؛ اما همه از رفتار ما برداشت دیگری کردند و این حس را به وجود آوردند که من به شدت از دست بازیکنان عصبی هستم.