ژنرال و سلطان چه کار کردن، موفقیت ها به خاطر کی روش است!

اصغر شرفی درمورد دیدار فردای ایران برابر کره جنوبی گفت: این بازی برای کی‌روش بسیار مهم است. کی‌روش یک آدم جدی است که نمی‌توان با او شوخی کرد و قطعاً در همین بازی نه چندان مهم با کره جنوبی با تمام توان تیمش را به میدان خواهد فرستاد.

وی در ادامه تمجید خود از سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: من معتقدم که باید به کی‌روش لقب آقای خاص بدهیم. تفکرات این مربی هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست. او موفق بوده و هیچ کس نمی‌تواند در موردش چیزی بگوید. من معقتدم در موفقیت‌های تیم ملی در چند سال اخیر کی‌روش بیشترین نقش را داشته است.

 مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین به بازی این تیم مقابل کره جنوبی اشاره‌ای دوباره کرد و ادامه داد: این بازی برای کره‌ای‌ها بسیار مهم است و آنها مصمم هستند تا در آن امتیاز بگیرند و همچنان شانس راهیابی به جام جهانی داشته باشند. کره در زمین خودش دنبال برد است، ولی امیدوارم بتوانیم در این مسابقه نتیجه بگیریم.

شرفی در ادامه تصریح کرد: من معتقدم فوتبال ما هنوز راه خودش را پیدا نکرده و موفقیت تیم ملی، تنها نقطه روشن در فوتبال ایران است. واقعاً ژنرال‌ها و سلطان‌ها برای این فوتبال چه کرده‌اند و ما الان در کجای دنیا قرار داریم؟! اگر هم موفقیتی به دست آورده‌ایم فقط به خاطر کی‌روش بوده است.

وی در پایان اظهار داشت: شما دیدید که او چگونه برخی از بازیکنان و دستیارانش را کنار گذاشت و حتی باعث شد تا تعدادی از مسئولان فدراسیون بروند. کی‌روش خیلی رُک حرفش را می‌زند و می‌گوید مثلاً فلان نفر از موفقیت تیم ملی خوشحال نیست. او عادت ندارد، مبهم صحبت کند.