مشخص شدن مقصد نهایی لیست مازاد پرسپولیس

با پایان لیگ، سرمربی کروات سرخپوشان با جمع بندی نهایی، لیست نفراتی که برای ادامه همکاری با این باشگاه مدنظرش نبود را اعلام کرد که بر اساس آن شهاب کرمی، محمد امین آرام طبع، حامد آقایی، سامان نریمان جهان و رضا کرملاچعب در تفکرات او جا نداشتند و برای تسویه حساب به باشگاه معرفی شدند.

در شرایطی که طی روزهای ابتدایی لیگ هنوز این بازیکنان نتوانسته بودند مقصدی برای خود دست و پا کنند؛ در نهایت تمامی آنها به شرایط مناسبی برای حضور در فصل آینده دست یافتند. اولین بازیکنی که از این لیست توانست تیمی برای فصل آینده خود دست و پا کند، حامد آقایی بود. مدافعی که هیچ فرصتی در پرسپولیس نیافت و در نهایت توانست در ترکیب نفت تهران که در لیگ قهرمانان هم حضور دارد، حاضر شود و در5 هفته گذشته یک گل زده نیز به نام خود کند.

رضا کرملاچعب نیز در میان پیشنهاداتی که داشت در نهایت راهی استقلال خوزستان شد تا زیر نظر عبدالله ویسی امیدوار به عملکردی درخشان و بازگشت به جمع پرسپولیس باشد. او نیز یکی از گلزنان لیگ هفدهم بوده است. با این حال سامان نریمان جهان و شهاب کرمی که تصور می‌شد با عملکردی تقریبا قابل اعتنا زودتر صاحب تیمی شوند با تاخیر 5 هفته‌ای قرارداد خود را به امضا رساندند. نریمان جهان بار دیگر به تبریز بازگشت تا اینبار هم با گسترش فولاد و البته تحت هدایت لوکا بوناچیچ بتواند ستاره استادیوم بنیان دیزل شود. شهاب کرمی هم که با فوتبال گیلان غریبه نبود و دوران سربازی خود را در ملوان پشت سر گذاشته بود؛ در نهایت با سپیدرود به توافق دست یافت تا هافبک جدید این تیم در رشت لقب گیرد.

در خصوص آرام طبع نیز گفته می‌شود او به روزهای پایانی مذاکرات خود با تیم آینده‌اش به عنوان بازیکن آزاد نزدیک شده است تا در نهایت تمامی نفراتی که برانکو نسبت به آنها اعلام عدم نیاز کرده بود؛ سرنوشت خود در لیگ هفدهم را مشخص کنند.