مشکل اصلی استقلال از زبان مدیر عامل سابق

کاظم اولیایی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور او به جای محمد حسین قریب در هیأت مدیره استقلال مطرح شده است، گفت: این نوع رفت و آمد مشکل استقلال را حل نمی‌کند چون این باشگاه مشکل ساختار دارد نه رفت و آمد افراد.

وی افزود: ایراد باشگاه استقلال این است که یک مجمع قوی ندارد و به نظر من سریعترین و در دسترس‌ترین کار این است که از پیشکسوتان مدیر، بازیکنان سابق مدیر و هواداران مدیر یک مجمع ۵۰ نفره تشکیل دهد و با برنامه‌های بلند مدت چند نفر را به عنوان عضو هیأت مدیره انتخاب کرد و از بین آنها یک نفر را به عنوان مدیرعامل معرفی کند. ساختار غلط است و رفتن و آمدن آدم‌ها تأثیری در روند استقلال نخواهد داشت. 

مدیرعامل سابق استقلال تأکید کرد: نظر من اصلاح ساختار است و با این شرایط بنده جایگاهی برای خودم قائل نیستم و هیچکس با من صحبتی نکرده و اگر هم صحبتی شود همانطور که در حرف‌هایم تأکید کردم چیزی عوض نخواهد شد و من تمایلی به حضور در این سیستم ندارم.

اولیایی در پایان گفت: با این شیوه و این ساختار هر سال بدهی روی بدهی اضافه می‌شود و معتقدم حتی با همین وزیر ورزش هم اصلاح ساختار امکان پذیر است و نیازی به برنامه‌های بلند مدت نیست که لازم باشد با سازمان برنامه و بودجه و نهادهای مختلف رایزنی کرد، فقط کافی است با همین موجودی تصمیمات عوض شود آن وقت است که می‌توان آینده خوبی را متصور شد.