تمام توهمات سران بارسلونا

مارکا نوشت: اظهارات مسئولان بارسلونا نشان از شرایط بد باشگاه است. مدیریت باشگاه نمی‌داند در مقابل شرایط تاثیرگذار چه واکنشی نشان دهد. این موضوع باعث شد اظهاراتشان برخلاف واقعیت باشد. مثال‌های زیادی در این زمینه وجود دارد. ابتدا در رابطه با جدایی نیمار این اتفاق افتاد. یوردی مستره، روبرت فرناندس و جرارد پیکه نخستین بازیگران این قضیه بودند اما تنها به این موضوع ختم نشد. خوسپ ماریا بارتومئو (رییس باشگاه بارسلونا) اعلام کرد: مارلون در تیم نخست بازی خواهد کرد.

روبرت هفته گذشته گفت که با یک یا دو بازیکن قرارداد امضا خواهیم کرد. رییس باشگاه اعلام کرد که قرارداد لیونل مسی تمدید شده است. بارتومئو این جمله را مقابل میکروفن‌ها گفت. در ادامه به اظهارات ناامیدکننده سران باشگاه کاتالانی اشاره می‌شود.

یوردی مستره (۲۱ جولای): ۲۰۰ درصد نیمار بارسلونا را در این تابستان ترک نخواهد کرد!

روبرت فرناندس (۲۱ جولای): هیچ کس نمی‌تواند رقم بند آزادسازی نیمار را پرداخت کند.

بارتومئو (۲۸ جولای): مسی چند روز پیش قراردادش را تمدید کرد اما می‌خواهیم آن را در یک مراسم اعلام کنیم. قرارداد مسی چهار ساله است و این کار را پس از پیش فصل انجام خواهیم داد. باید این تمدید قرارداد  را همه ببینند. با این حال این اتفاق افتاده است.

بارتومئو (۷ جولای): باید برای قرارداد با یک بازیکن از یک روش درست بهره برد. مارلون بازیکنی برای تیم نخست است.

پیکه (۲۳ جولای): نیمار می‌ماند.

روبرت (۱۴ جولای): بازیکنانی از تیم «ب» بارسلونا به تیم اصلی راه پیدا خواهند کرد. بازیکنان جدیدی به تیم افزوده خواهند شد. برخی از بازیکنان رده‌های پایه بارسلونا را ترک خواهند کرد و بعضی از آنها می‌مانند.

روبرت (۲۸ آگوست): هدف من امضای قرارداد با یک یا دو بازیکن است.

بارتومئو (۸ جولای): وراتی بازیکن مورد علاقه مربیان بارسلونا است. روبرت دوست دارد او به تیم بپیوندد و والورده، سگوندا و بوادا نیز دوست دارند این اتفاق رخ دهد.

وراتی نیز می‌خواهد برای بارسا بازی کند. تنها مشکل پاری سن ژرمن است که نمی‌خواهد مذاکره کند.

بارتومئو (۸ جولای): یک بازیکن به بارسلونا خواهد پیوست و آن را در زمان مناسب اعلام خواهیم کرد اما مارلون به تیم نخست خواهد پیوست.