خیلی از تیم ها از ایران می ترسند

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید برای حضور موفق در جام جهانی باید آماده شویم.

ابراهیم میرزاپور درباره تساوی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی، اظهار کرد: ایران بازی خوبی مقابل تیم‌ ‌ملی فوتبال کره انجام داد و همین که توانستیم رکوردهای خودمان را حفظ کنیم نشان داد کارلوس کی‌روش با برنامه خاصی مقدماتی جام جهانی را پشت سر گذاشته است. ما مقابل کره یک بازی منطقی انجام دادیم و توانستیم تیم حریف را به خوبی کنترل کنیم.

وی درباره رکورد گل نخوردن ایران در این مسابقات، گفت‌: طبیعی بود این اتفاق رخ بدهد. تیم ما بهترین تیم آسیا است و الان خیلی از تیم‌ها برای بازی مقابل ما ترس دارند. همه این اتفاقات به خاطر تلاش‌ها و برنامه‌های کی‌روش بوده است.

دروازه‌بان سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ درباره حضور ایران در جام جهانی، اظهار کرد: درست است که دیدارهای مقدماتی حساسیت خاص خودش را دارد اما بازی در جام جهانی کاملا متفاوت است. فیفا یک سال به تیم‌های صعود کرده فرصت داده تا خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کنند. ما هم باید با یک برنامه مشخص خودمان را آماده کنیم. فکر می‌کنم بازی کردن با تیم‌های قدرتمند جهان باعث می‌شود تجربه بازیکنان ایرانی بیشتر شود تا بتوانند عملکرد خوبی در جام جهانی داشته باشند.

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ادامه‌ درباره دیدار تیمش در جام حذفی برابر استقلال، گفت‌: با توجه به برنامه‌ای که برای صعود به لیگ برتر داریم، برنامه خاصی برای جام حذفی نداریم. البته همیشه به دنبال کسب پیروزی هستیم و حتی وقتی در بازی‌های دوستانه بازی می‌کنیم، می‌خواهم تیممان پیروز میدان باشد. با این حال با توجه به این که در بازی مقابل استقلال میزبان هستیم می‌خواهیم با کمک هواداران پیروز باشیم.