واکنش کارشناس فوتبال به احتمال تبانی ایران با سوریه

ابراهیم قاسمپور در مورد تساوی ایران مقابل کره جنوبی گفت: کی‌روش در این بازی به آنچه که می‌خواست رسید، نه شکست خوردیم، نه گلی دریافت کردیم، با این حال خیلی هم خوب بازی نکردیم و کره بیشتر از ما صاحب توپ بود اما نمی‌توانست خطری روی دروازه ما ایجاد کند، کره تیم زهرداری نبود و باوجود 10 نفره شدن ما از دقیقه 50 نتوانست یک توپ خطرناک هم روی دروازه ما بیاورد.

وی افزود: کره‌ای‌ها از ضدحملات ایران هراس داشتند به همین دلیل هم پرتعداد در حملات ظاهر نمی‌شدند و منتظر ضربات ایستگاهی بودند تا بتوانند به گل برسند.

وی در مورد بازی روز سه‌شنبه مقابل سوریه گفت: قطعاً این بازی را می‌بریم، ما سوریه را در گذشته در خانه‌اش هم شکست داده بودیم، در بازی رفت هم در زمینی ناهموار با این تیم مساوی کردیم، توانایی بازیکنان ما به مراتب بالاتر از سوریه است و ما می‌توانیم در این بازی هم به پیروزی برسیم.

این کارشناس فوتبال در مورد شایعه برخی رسانه‌های خارجی مبنی بر تبانی ایران با سوریه اظهار داشت: همیشه ما در مورد تبانی تیم‌های عربی صحبت کرده‌ایم اما واقعیت آن است که قطعاً تیم ملی ما فوتبالی جوانمردانه را به نمایش خواهد گذاشت همانطور که دیدید امارات هم تیم عربستان را شکست داد، تیم ملی ما هم می‌خواهد با حفظ رکوردهای تاریخی‌اش هم آمار خوبی از خود بر جای بگذارد و هم با پیروزی مقابل سوریه یک بازی جوانمردانه را ارائه دهد.