پوئن مثبت شاگردان کی روش در مقابل سوریه

سید هادی طباطبایی درباره بازی تیم ملی مقابل سوریه و اینکه آیا این مسابقه می‌تواند برای تیم ما حساس باشد، اظهار داشت: سوریه قطعاً قدرت لازم برای مقابله با ایران را ندارد و نمی‌تواند دردسر چندانی برای تیم ملی ایجاد کند. این بازی برای سوریه حساس است و به همین خاطر آنها می‌آیند تا بازی خوبی انجام دهند اما تیم ملی به‌خاطر اینکه این مسابقه برایش تشریفاتی است با تمرکز بیشتری در زمین بازی می‌کند و این موضوع هم برای ما یک پوئن مثبت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دیدار تیم ملی مقابل کره‌جنوبی افزود: بازی خوبی را ملی‌پوشان مقابل کره انجام دادند و در فاز دفاعی هم خوب عمل کرده و یک امتیاز خوب را از کره در این کشور گرفتند.

کارشناس فوتبال در خصوص اینکه تیم ملی برنامه چندانی برای حمله ندارد، تصریح کرد: به هرحال تیم ملی در فاز حمله آن‌طور که باید مانند فاز دفاع موفق نبوده اما این تاکتیک سرمربی است که چشم به ضد حملات ببندد و سبک بازی به تصمیم سرمربی بر می‌گردد.

طباطبایی در مورد انتقاداتی که کی‌روش به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بابت عدم حمایت لازم از تیم ملی وارد کرده، تصریح کرد: تا آنجا که می‌دانم فدراسیون تمام تلاش خود را کرده و همه امکانات را برای تیم بزرگسالان فراهم کرده است به همین دلیل رفتار کی‌روش برای من هم عجیب است.