واکنش آزمون به رفتار نامناسب تیم ملی سوریه

سردار آزمون درباره تساوی تیم ملی ایران برابر سوریه اظهار کرد: تمرکز کافی برای این بازی نداشتیم و در یک لحظه غفلت کردیم و گل دریافت کردیم. 

او درباره لغو جشن صعود به جام جهانی روسیه بیان کرد: لغو جشن صعود به علت بی برنامگی  است و قرار بود آتش روشن کنند  که این کار را هم انجام ندادند. همچنین قرار بود جشن صعود پایان بازی برگزار کنند که بیان کردند afc نمی گذارد. 

آزمون درباره اینکه بازیکنان منتظر نماندند تا جشن صعود برگزار شود، بیان کرد: زمانی که مسئولان احترام نمی گذارند در آن صورت ما بازیکنان چکار کنیم. مشاهده کردید که مسئولان بعد از بازگشت تیم ملی از کره جنوبی چه کار کردند. 

مهاجم تیم ملی درباره وقت کشی دروازه بان تیم ملی سوریه بیان کرد: فوتبال عربها به این صورت است که وقت تلف می کنند. 

او درباره رکورد شکنی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی تصریح کرد: خوشبختانه نباختن به تیم های آسیایی را ادامه دادیم و رکورد نباختن به تیم های آسیایی پابر جاست و می خواهیم این روند را ادامه بدهیم. 

آزمون درباره اینکه ملی پوشان پاداش گرفتند یا نه! بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان دستور پرداخت پاداش را داده است اما ما این پاداش را دریافت نکردیم. 

او درباره وضعیت جشن صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه گفت: این موضوع را از مسئولان بپرسید که چرا جشن لغو شد. 

آزمون درباره به تنش کشیده شدن بازی خاطر نشان کرد: ما به سوری ها می گفتیم که با هم دوست باشیم اما آنها فحش ناموسی می دادند.