اعتماد منصوریان به جوانان‌ در بازی گل‌گهر

علی حاج‌اکبری امروز در کرمان با بیان اینکه استقلال با یک مشکل بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند و آن بالا رفتن سن بازیکنان این تیم است، اظهار کرد: با حضور جباری، جپاروف، خسرو حیدری و مهدی رحمتی استقلال پیر شده است، سال قبل هر وقت منصوریان به جوانان خود اتکا کرد، نتیجه گرفت.

وی عنوان کرد: وقتی در نیم‌فصل دوم امثال فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، مجید حسینی و ... را بیشتر بازی کردند، تیم توانست خود را از پایین جدول به بالا بکشد، منصوریان در فصل قبل هم به یک ترکیب ثابت از استقلال نرسید و دائم ترکیب تغییر می‌کرد که امسال هم شاهد تغییرات زیاد در ترکیب هستیم.

بازیکن اسبق استقلال افزود: مجتبی جباری با اینکه از بهترین‌های ایران بود، اما حال به دلیل بالا رفتن سن و مصدومیت‌های زیاد کارایی قبل را ندارد و نمی‌تواند مثل قبل دونده و تأثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: خسرو حیدری در سمت راست استقلال سال‌های زیادی است که آن منطقه را به خوبی اداره می‌کند.

حاج‌اکبری گفت: حال که در بازی مقابل گل‌گهر، منصوریان بازیکنان باتجربه خود را در اختیار ندارد، باید با اعتماد به جوانان‌ خود پا به این بازی بگذارد، جوانانی که در فصل قبل به داد منصوریان رسیدند و در نیم‌فصل دوم تیم را تا رده دوم بالا آوردند.

وی بیان کرد: منصوریان با جذب پدیده فصل قبل لیگ آزادگان مهدی قائدی جوان‌ترین بازیکن تاریخ استقلال را به او لقب داد که در لیگ برتر بازی کرده و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

بازیکن اسبق استقلال عنوان کرد: از طرفی هر دو تیم زخم‌خورده هستند و هر دو بازی آخرشان را به طور بدی باختند و برای التیام این باخت و روحیه گرفتن برای ادامه بازی‌های لیگ به این برد احتیاج مبرم دارند و هر دو تیم برای برد در 90 دقیقه پا به میدان‌ خواهند گذاشت.