نقش کلیدی اسلحه پنهان برانکو در بازی برابر الاهلی

وحیدامیری در بازی ایران برابر کره از سوی کارلوس کی روش به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و مثل همیشه بازیکنی دونده، پرتلاش و در خدمت تیم بود. امیری در بازی برابر سوریه نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت تا نشان داده شود که کی روش هنوز به وینگر شماره 11 تیم ملی اعتماد و علاقه دارد.

امیری در پرسپولیس هم جایگاهی ثابت و خدشه ناپذیر دارد. او با وجود خستگی حضور در تیم ملی، در بازی برابر گستشر فولاد در همان پست مورد علاقه اش (وینگر چپ) به میدان رفت و هرچند نتوانست امیری همیشگی باشد اما بازهم با دوندگی و تلاش بالا در میدان ظاهر شد.

وحید امیری مهره مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ در بازی برابر الاهلی عربستان هم می تواند یکی از مهم ترین بازیکنان تیمش باشد. پرسپولیس با او توانسته نتایج خوبی در لیگ قهرمانان بگیرد و در لیگ برتر نیز امیری آنقدر خوب بوده که در میان انبوه ستاره هایی که در پست وینگر بازی می کنند بازیکن ثابت تیم ملی برابر کره جنوبی باشد.

امیری همانطور که در بازی برابر لخویا توانست نقش اساسی در پیروزی تیمش ایفا کند در برابر الاهلی نیز می تواند همان اسلحه پنهان پرسپولیس و برانکو باشد. او لیگ برتر امسال را خوب و با گلزنی برابر فولاد شروع کرد و توانست با پرسپولیس علاوه بر کسب سوپرجام ایران ، صدر جدول لیگ برتر را تصاحب کرده و یک قدم تا حضور در جمع چهارتیم برتر آسیا فاصله دارد.

امیری مهره ای مهم و تاثیرگذار در تاکتیک برانکو است و برای اینکه دوباره همان بازیکن کلیدی باشد باید ضریب اشتباهاتش را در پاس های نهایی پایین بیاورد. او بازیکن مهمی در ساختار دفاعی تیمش و برنامه پرس روی خط دفاع و هافبک حریف است و اگر در این زمینه عملکرد درخشانی داشته باشد آن وقت می توان به موفقیت پرسپولیس در بازی برگشت هم امیدوار بود.