بازیکن پرسپولیس: از نیمکت نشینی ناراحت نیستم

علیرضا بیرانوند به فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی اعلام کرد خسته نیست و می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود که این امر باعث نیمکت‌نشینی دوباره رادو شد. با این بازیکن برای دقایقی صحبت کردیم. او در ابتدا گفت: «پیروزی بسیار مهمی را به دست‌ آوردیم. کسب 3 امتیاز در بازی خارج از خانه به خصوص در تبریز برای همه ما انگیزه‌های زیادی به وجود آورد و شرایط خاصی قبل از دیدار حساس با الاهلی ساخت. این برد، قلب ما را روشن کرد.»

این بازیکن اضافه کرد: «در نیمه دوم تیم ما به خوبی توانست خودش را نشان بدهد و شرایط خاصی برای کسب برد ساختیم. تلاش همه بازیکنان و تاکتیکی که کادر فنی در نظر گرفته بود، منجر به کسب برد برای ما شد. حالا با روحیه خوبی راهی امارات می‌شویم و امیدواریم که بتوانیم الاهلی را نیز شکست بدهیم و در لیگ قهرمانان آسیا که جزو مهم‌ترین تورنمنت‌های دنیاست، پیشرفت کنیم.»

از رادو در مورد نیمکت‌نشینی دوباره‌‌اش پرسیدیم که گفت: «من از این موضوع ناراحت نیستم. در واقع آن‌قدر از کسب پیروزی تیمم خوشحالم که وقتی برای ناراحتی و فکر کردن به مسائل دیگر ندارم. ما مجدداً به صدر جدول برگشتیم و وضعیت‌مان بسیار خوب است. این امتیاز و کسب پیروزی مقابل گسترش فولاد می‌تواند ما را به قهرمانی در لیگ برساند.»

او ادامه داد: «قبل از بازی هم گفته بودم برای من و سایر بازیکنان فرقی نمی‌کند چه کسی به میدان برود چون هر کسی که در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا به عنوان یار ذخیره به تیم اضافه شود، بهترین عملکرد را خواهد داشت. علیرضا بیرانوند توانست بار دیگر کلین‌شیت کند و به خوبی از پس مأموریتی که داشت، برآمد. ما اینجا هستیم تا به پرسپولیس در جهت کسب امتیاز و موفقیت کمک کنیم. امیدوارم روزهای خوب‌مان فرابرسد و به تیم بهتری تبدیل شویم. من هرگز وارد حواشی نمی‌شوم چون کارهای مهم‌تری دارم.»