دروازه بان سابق پرسپولیس ایراد بیرانوند را گرفت!

بهروز سلطانی در مورد دیدار روز سه‌شنبه پرسپولیس با الاهلی عربستان اظهار داشت: پرسپولیس هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا خوب کار می‌کند. من به پیروزی پرسپولیس در این بازی امیدوارم و به احتمال 80 درصد سرخپوشان می‌توانند حریف سعودی را شکست دهند و به نیمه نهایی صعود کنند.

وی افزود: برانکو مربی بسیار کاربلدی است که در پرسپولیس هم عالی کار کرده و نتایج درخشانی گرفته است. در بازی رفت دو تیم هم دیدید که پرسپولیس توانست باخت 2 بر صفر را تبدیل به مساوی2 بر 2 کند. بینش و دانش برانکو در فوتبال عالی است. فقط بازیکنان پرسپولیس باید مراقب باشند که در بازی برگشت اسیر حاشیه‌های تیم الاهلی نشوند. تیم‌های عربی در ایجاد جنگ روانی و حاشیه‌ای در زمین مسابقه استاد هستند. 

سلطانی با اشاره به شرایط فنی مناسب الاهلی عربستان، عنوان کرد: الاهلی هم تیم قدرتمند و بزرگی است. فوتبال را هم زیبا و خوب بازی می‌کند و بازیکنانش همدیگر را به خوبی در زمین پیدا می‌کند. با این حال پرسپولیس می‌تواند این تیم را شکست دهد. فقط باید از حاشیه‌ها دوری کند. تنها نکته منفی برای پرسپولیس در بازی برگشت، آب وهوای گرم و شرجی شهر ابوظبی است. پرسپولیسی‌ها به این آب و هوا عادت ندارند اما این هوا مطلوب بازیکنان الاهلی عربستان است.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در مورد شرایط فنی علیرضا بیرانوند،‌گفت: بیرانوند اکنون یک سرمایه ملی برای فوتبال ماست و توانسته پیراهن شماره یک تیم ملی را به دست آورد اما او ایرادهایی هم دارد. بیرانوند در خروج‌هایش مشکل دارد. گل دومی که تیم ملی از سوریه خورد به خاطر همین خروج بیرانوند بود. ضعف دیگر بیرانوند این است که 3 گام‌هایش را در دروازه‌بانی اصلاح کند. رسانه‌ها مدام از پرتاب‌های بلند و خوب بیرانوند تعریف می‌کنند اما به عقیده من بیرانوند در طول 90 دقیقه فقط یک یا دو بار باید چنین کاری انجام دهد و بهتر است بازی را با خط دفاعی‌اش شروع کند به جای آنکه مدام پرتاب‌های بلند انجام دهد.