تقلید باشگاه های لیگ برتری از استقلال

این طور که از شواهد پیداست عملکرد مدیران باشگاه استقلال در دادن اولتیماتوم 2 هفته‌ای به علیرضا منصوریان که توانست در اولین امتحان خود در رقابت های جام حذفی موفق باشد اکنون با استقبال سایر باشگاه‌های بحران‌زده مواجه شده است.

طی یکی 2 روز گذشته نظاره گر این بودیم که دیگر مدیران باشگاه لیگ برتری نیز درصد بودند تا اولتیماتوم استقلالی ها را سرلوحه سرمربیان خود قرار دهند و تا حدودی این امر توسط برخی از آنها انجام شد

البته ناگفته نماند در این میان تقلید باشگاه های لیگ برتری از استقلالی ها در این زمینه در حالی رخ می دهد که رفتار خود استقلال در قبال منصوریان با انتقادهای بسیار زیادی مواجه شد و خیلی ها اعلام کردند چنین اولتیماتومی به هیچ‌وجه حرفه‌ای نیست چرا که در آن صورت فشار زیادی به کادر فنی وارد می شود.

با این وجود موفقیت استقلال در گام اول برابر گل‌گهر سیرجان اکنون باعث شده دیگر مدیران نیز از بحث اولتیماتوم برای سرمربیان تیم هایشان استقبال و تقلید کنند.

باشگاه های لیگ برتری با درس گرفتن از مدیران یک باشگاه بزرگ همچون استقلال از این پس برای سرمربیان خود تصمیم می گیرند و با این اوضاع باید دید این نوع اولتیماتوم ها برای تیم ها فایده دارد یا خیر.