پرسپولیس شایستگی قهرمانی در آسیا را دارد

تعدادی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس امروز برای تماشای بازی پرسپولیس برابر الاهلی به ابوظبی سفر کردند اما جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره این باشگاه و کاپیتان سابق تیم های ملی ، شاهین و پرسپولیس در این سفر آن ها را همراهی نکرد.

کاشانی درباره عدم سفرش به ابوظبی که برخی رسانه ها آن را به عدم صدور ویزا مربوط دانسته اند گفت:« اصلا اینگونه نیست. من کار داشتم و ترجیح دادم که یک جوان به جای من به این سفر برود. من سال ها دیپلمات بوده ام و دو سال در امارات زندگی کرده ام و مشکلی برای صدور ویزا نداشتم. اتفاقا ویزای من آماده است اما ترجیح دادم به این سفر نروم.»

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین گفت:« امروز تیم ایران بازی دارد و انشالله که پیروز خواهد شد. »

او اضافه کرد:« بچه ها آمادگی کامل دارند چه از نظر فنی و چه از نظر بدنی دارند و کافی است فعل خواستن را صرف کنند تا از این مرحله بگذرند.»

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران درباره دشواری بازی با الاهلی گفت:« همه بازی ها سخت است اما تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد. پرسپولیس باید بازی رفت را هم می برد. بچه های پرسپولیس شایستگی قهرمانی در آسیا را دارند و باید در این بازی و دیگر بازی ها برنده شوند. تیم ما در حال حاضر روی فرم مطلوب است و بچه ها باید باور کنند که می توانند قهرمان شوند. آن ها باید بدانند تیم بزرگی از کشوری بزرگ هستند.»

کاشانی اضافه کرد:« آرزوی من این است که پرسپولیس ایران برنده از زمین بیرون بیاید. برای بردن باید با انگیزه بازی کنیم و بدانیم که شایسته قهرمانی هستیم تا این باور به یقین تبدیل شود. ما باید پیروز این بازی شویم و برای رسیدن به این باید بچه ها کاملا با هم در تعامی بوده و همه برای یک هدف تلاش کنند.»

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان و درباره این که بازی را کجا تماشا خواهد کرد گفت:« بازی را در باشگاه شاهین و در دفترم تماش می کنم.»