شکست سنگین شاگردان ویسی مقابل ذوب آهن

دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال خوزستان از ساعت 19:45 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد.

داور: جواد رحیم زاده – سعید علی نژادیان – جعفر مهاجر – علی صفایی – ناظر: محمدعلی فروغی.

 ترکیب ذوب آهن:

 رشد مظاهری- وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی حمام، اسماعیل شریفات، سید محمد ستاری و حمید بوحمدان.
سرمربی: امیرقلعه نویی

 ترکیب استقلال خوزستان:

 وحید شیخ ویسی، رضا مرادی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرید کریمی، رضا کرملاچعب، جونیور مارینی، علیرضا زندوی، ابوالفضل علایی و سابا تاوادزه.
سرمربی: عبدالله ویسی

در دقیقه 3 بازیکنان ذوب آهن با نفوذ از سمت راست دفاعی استقلال خوزستان و پاس کات بکی که ارسال کردند، حسینی را در موقعیت خوبی قرار دادند و ضربه این بازیکن هم با فاصله کمی از بالای دروازه راهی بیرون شد.

در دقیقه 13 ارسال بلند بازیکنان ذوب آهن در محوطه جریمه با حسینی رسید و پس از اشتباهی که مدافع تیم استقلال خوزستان داشت، توپ به تبریزی رسید و مهاجم سبزپوشان موفق شد در موقعیتی مناسب زگل اول خودش در این فصل و تیمش در این دیدار را به ثمر برساند.

در دقیقه 18 ارسال مهدی پور از روی نقطه کرنر با ضربه حسنی به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

در دقیقه 21 ضربه اسماعیل شریفات از پشت محوطه جریمه باقدرت اما بی دقت به بیرون رفت.

در دقیقه 29 شوت خطرناک اسماعیل شریفات از پشت محوطه جریمه به دورازه شیخ ویسی زده شد که این گلر با نوک انگشتانش توپ را راهی کرنر کرد. در برگشت سبزپوشان روی همین کرنر به گل رسیدند.

در دقیقه 30 ارسال مهدی مهدی پور از سمت چپ خط دفاعی استقلال خوزستان با ضربه سر مقتدرانه محمدرضا حسینی که روی گل اول هم تاثیرگذار بود به گل دوم سبزپوشان اصفهانی تبدیل شد.

در دقیقه 38 جورجی ولسیانی مدافع تیم ذوب آهن در آستانه باز کردن دروازه خودی از پشت محوطه جریمه بود که مظاهری با واکنش به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

 نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر ذوب آهن به پایان  رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 46 گل سوم را برای ذوب آهن به ثمر رساند.

در دقیقه 50 ارسال بازیکنان ذوب آهن از سمت راست با واکنش مدافعین ذوب آهن به کرنر فرستاده شد. در برگشت ولسیانی مدافع گرجی ذوب آهن با ضربه ای خطرناک دروازه شیخ ویسی را تهدید کرد.

در دقیقه 57 مرتضی تبریزی در شش قدم می توانست هت تریک کند ولی شیخ ویسی تا اینجا مانع شده است.

در دقیقه 65 ضربه محکم ربیع عطایا بازیکن تعویضی ذوب آهن در نیمه دوم با فاصله از بالای دروازه راهی اوت شد.

مرتضی تبریزی در دقیقه 65 هت تریک کرد و گل چهارم را برای ذوب آهن به ثمر رساند.

محمد رضا حسینی در دقیقه 70 گل پنجم ذوبی ها را وارد دروازه استقلالی ها کرد.

در دقیقه 85 همکاری زیبای تبریزی و پهلوان ذوب آهن را در موقعیت گلزنی قرار داد ولی امیان موسوی دیر به توپ رسید و این موقعیت طلای از دست رفت.

در دقیقه 90+2 پاس زیبای مهدی مهدی پور با ضربه سر تبریزی همراه شد و این بازیکن هم با سر به توپ ضربه زد که اینبار شیخ ویسی مانع از شش گله شدن تیمش شد.

در دقیقه 90+3 مرتضی تبریزی گل چهارم خود را نیز به ثمر رساند تا ذوبی ها 6 بر صفر شاگردان ویسی را مغلوب کنند.