واکنش مربی استقلالی به کری پرسپولیسی ها
مهدی پاشازاده در مورد اینکه از شب گذشته و پس از شکست استقلال مقابل پارس جنوبی جم نام او به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری آبی‌پوشان مطرح شده است، اظهار داشت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ تماس مستقیمی از طرف باشگاه استقلال با من گرفته نشده است ضمن اینکه استقلال هنوز سرمربی دارد و درست نیست که این حرف‌ها رابزنیم. همه این‌ها فقط گمانه زنی رسانه‌ها بوده است.

وی در خصوص واکنش دوگانه هواداران استقلال به حضوراحتمالی اش در این تیم عنوان کرد: مدتهاست که اسم من به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال مطرح بوده، اما خودم نمی‌خواهم احساسی عمل کنم همه می‌دانند که من تا الان از کادرفنی استقلال حمایت منطق و به جا کردم و حتی انتقاد هم کرده‌ام. مهم این است که از کاری که فعلا انجام می‌دهم لذت می‌برم و بقیه حاشیه‌ها برایم مهم نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که اگر به صورت رسمی سرمربیگری این تیم به او پیشنهاد شود آیا قبول می‌کند یا خیر؟ گفت: تا زمانی که هیچ چیز رسمی نشود برای سوال شما پاسخی ندارم. پشت این اگر‌ها حرف و حدیث زیادی است و برای قبول مسئولیتم شرایط خاصی باید باشد.

پاشازاده در خصوص اینکه ایا فقط محبوبیت می‌تواند به موفقیت سرمربی استقلال یا پرسپولیس کمک کند، تصریح کرد: اصلا اینطور نیست محبوب بودن فقط چند درصد کمی از کار را پیش می‌برد مردم در زمین از شما نتیجه می‌خواهند مگر از حجازی وپروین محبوبتر داشتیم. فقط با فاکتور محبوبیت نمی‌شود کار را جلو برد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شایعه حضورش روی نیمکت استقلال به شرایط تیمش (نساجی مازندران) اثر داشته یا خیر؟ اظهار کرد: همه این‌ها حرف است من امروز مثل هر روز آماده می‌شوم تا سر تمرین تییمم بروم دوشنبه هم بازی سختی در ماهشهر داریم و قرار است امشب تیم حریف را آنالیز کنیم این عین هیچ تأثیری روی من یاتیمم اتفاق نیفتاده است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: البته به عنوان یک هوادار از شرایط فعلی استقلال متاثر هستم وقتی تیم محبوب ما نتیجه نمی‌گیرد همه ناراحت می‌شویم حالا فرق ندارد منصوریان سرمربی باشد یا شخص دیگری.

پاشا زاده در باره کری خوانی هواداران پرسپولیس برای استقلالی‌ها هم گفت: پرسپولیس شرایطش خوب است و نوش جانش باشد و امیدوارم استقلال هم شرایطش خوب شود اما واقعا وقتی این کری خوانی‌ها را می‌شنوم ناراحت می‌شوم و برایم آزاردهنده است.

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها اعتراض دارند استقلال منصوریان بدترین استقلال تاریخ است، گفت:: این‌ها آمار و ارقام است، ولی واقعیت این است که وضعیت استقلال خوب نیست ودرا ین شرایط از بالا تا پایین همه سردرگم هستند. مسئولان استقلال باید فکری به حال تیم بکنند. خیلی‌ها هستند که با استقلال زندگی می‌کنند و ناکامی این تیم روی آن‌ها اثر می‌گذارد.

پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: هفته پیش حرفی زدم و الان هم سرحرفم هستم. اینکه واقعا گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که همه عوامل خوب هستند، اما کنار هم جور در نمی‌آیند وضیت استقلال هم اینطور است هم کادر فنی خوب دارد هم بازیکن و هم مدیران خوب، اما به قول معروف پازلش جور نیست.

پاشازاده در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از شرایطی که برای منصوریان پیش آمده خوشحال است یا ناراحت؟ گفت: به خدا از شرایطی که برای منصوریان پیش آمده ناراحتم، چون معتقدم دود ناکامی منصوریان به چشم من و دیگر مربیان جوان هم می‌رود وقتی منصوریان موفق نباشد هواداران فکرمی‌گویند تضمینی نیست که دیگر مربیان جوان هم دراستقلال موفق شوند. فکر می‌کنم ناکامی یک مربی جوان فقط مربوط به خودش نیست بلکه بقیه را هم عقب می‌اندازد.