اتفاقی بی سابقه برای ماسکرانو در بارسلونا

ماسکرانو سال 2010 از لیورپول به بارسلونا پیوست و آماری خیره کننده در 7 سال گذشته از خود به جای گذاشته است.

ال جفخیتو، به خاطر شرایط ویژه بارسلونا از پست همیشگی اش یعنی هافبک دفاعی به دفاع مرکزی منتقل شد و آنجا هم نمایش هایی به یادماندنی از خود ارائه داد ولی اوضاع برایش در فصل جاری چندان خوب پیش نمی رود.

برای ماسکرانو امسال اتفاق عجیبی رخ داده و آن هم عدم حضور در سه بازی متوالی بارسلونا بوده که یک امر بی سابقه است. در 7 سال گذشته هرگز ماسکرانو در سه بازی متوالی بارسا غیبت نداشت. او برابر آلاوس، اسپانیول و یوونتوس روی نیمکت حضور داشت و والورده حتی یک دقیقه هم به وی میدان نداد.

البته پیش از این او به دلایلی چون مصدومیت، محرومیت، تصمیم فنی مربی یا بازگشت دیرهنگام از اردوی تیم ملی، بازی های بارسا را از دست داده بود ولی مواقعی که مشکلی برای بازی کردن نداشت، حداکثر دو بازی متوالی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده بود.

در سال اول حضور ماسکرانو در بارسا او سه بازی اولش را از روی نیمکت آغاز کرد و سپس وارد زمین شد و فصل 2014-2015 نیز یکی از بازیکنانی بود که بیشتری دقایق ممکن را برای آبی اناری ها در میدان حاضر بود. باید دید ماسکرانو امروز مقابل ختافه به میدان خواهد رفت یا بی اعتمادی های والورده همچنان ادامه دار است.