چرا استقلال در 6 مسابقه فقط یک گل زده است؟

مجتبی لطفی در مورد پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. بازیکنان و کادر فنی برای این پیروزی زحمت کشیدند و هواداران‌مان هم سنگ تمام گذاشتند. با شرایطی که استقلال داشت انتظار پیروز شدن در این بازی را داشتیم. به خصوص اینکه با تدابیر کادر فنی تمرینات خوبی را در طول هفته قبل انجام داده بودیم. 

وی در مورد اینکه پارس جنوبی تیم خط دفاعی مستحکمی دارد، عنوان کرد: ما یک تیم یکدست ویکدل هستیم. همه با هم حمله و دفاع می‌کنیم و اگر هم خط دفاع‌مان خوب است و گل نمی‌خوریم این حاصل تلاش همه تیم و بازیکنان است و لطف خدا شامل حال همه ما شده است.

مدافع پارس جنوبی در مورد عملکرد ضعیف خط حمله استقلال در 6 مسابقه گذشته و اینکه این تیم فقط یک گل زده دارد، گفت: استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد. شاید بار روانی که روی بازیکنان وخط حمله استقلال ایجاد شده باعث شده آنها عملکرد ضعیفی داشته باشند و راندمان کارشان افت کند و اگر این فشار روانی از روی دوش بازیکنان استقلال برداشته شود وضعیت این تیم بهتر خواهد شد. 

لطفی در مورد بازی روز جمعه با تیم سایپا در هفته هفتم لیگ برتر؛ گفت: بازی سختی را با این تیم داشتیم. علی دایی مربی خوبی است که سایپا را هدایت می‌کند. رقبای ما برای صدرنشین پرسپولیس، سایپا و پدیده هستند و تلاش می‌کنیم در این بازی هم موفق شویم. بازیکنان پارس جنوبی بازی به بازی جلو می‌روند و توجه زیادی به جدول لیگ ندارند. ما نمی‌خواهیم در باد پیروزی‌های گذشته بخوابیم و می‌خواهیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.