بارسلونا با مصدومیت دمبله حق خرید بازیکن دارد؟

دمبله که قرار بود جانشین  نیمار باشد با مصدومیت چهار ماهه مواجه شده است. در ساعات اخیر برخی رسانه ها از گزینه های اورژانسی برای جانشینی وی نام برده اند اما حقیقت این است که بارسا تا فصل نقل و انتقالات زمستان حق خرید بازیکنی از تیمهای دیگر را نخواهد داشت.

در صورتی که مدت مصدومیت دمبله بیش از پنج ماه و نیم بود، بارسا می توانست او را از لیست این فصل خارج کند و همین حالا بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد اما در مورد مهاجم فرانسوی این اتفاق رخ نداده است.

البته در یک صورت بارسا می تواند بازیکن بخرد: بازیکن مذکور در این فصل در لیست هیچ تیمی قرار نگرفته باشد و بدون تیم باشد. به طور مثال  رونالدینیو که هنوز به صورت رسمی بازنشسته نشده و در تیم اسطوره های بارسا بازی می کند یا کاسانو که قراردادش را با ورونا فسخ کرد حائز چنین شرایطی هستند اما بعید است که بارسا بخواهد لیست خود را با چنین بازیکنان پا به سن گذاشته ای پر کند به خصوص که این بازیکنان در نهایت در لالیگا و کوپا می توانند بازی کنند و با توجه به این که اسمشان در لیست لیگ قهرمانان رد نشده حق خضور در این تورنمنت را تا فصل نقل و انتقالات زمستان نخواهند داشت.