ناراحتی علی دایی از مهاجم سابق پرسپولیس؟

سایپا بعد از بردی که مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بدست آورد نه تنها دیگر امتیازی کسب نکرده و بلکه در امر گلزنی هم ناکام مانده تا علی دایی و تیمش در بحران قرار بگیرند.

سرمربی سایپا در این ناکامی تیمش محمد عباس زاده را تا حد زیادی مقصر می‌داند. عباس‌ زاده در سیستم 1-2-3-4 سایپا نقش مهمی را ایفا کرده و در واقع همه توپ‌ها در خط حمله به او می‌رسد اما با این حال او غیر از بازی با استقلال نتوانسته گلی به ثمر برساند. ضمن اینکه گل او به استقلال هم از روی نقطه پنالتی بود.

دایی در روز‌های اخیر بارها با عباس‌زاده صحبت کرده و در تلاش است مشکل عدم گلزنی او را با تمرنات ویژه برطرف سازد. هر چند دایی در این هفته‌ها خیلی سعی کرده مهاجم خارجی خوب برای تیمش پیدا کند که موفق نبوده است.

در تمرینات اخیر سایپا دایی از عباس‌زاده به عنوان بازیکن ذخیره استفاده کرده و این طور به نظر می‌آید که او در نهایت قصد دارد مهاجم مورد علاقه خود را نیمکت‌نشین کند تا بلکه از این طریق او را به روزهای خوبش برگرداند.

سایپا در هفته هفتم به مصاف صدرنشین لیگ می رود و فرصت خوبی برای دایی و تیمش است تا با شکست پارس‌جنوبی جم از بحران خارج شوند.