توصیه پیشکسوت پرسپولیس به سرخپوشان برای دیدار با سپاهان

ناصر ابراهیمی درباره شکست پرسپولیس مقابل پیکان تهران گفت: تمام تیم های بزرگ دنیا طعم شکست را در بهترین شرایط هم تجربه می کنند.پرسپولیس هم استثنا نیست و به نظرم در روزی که قرار نبود دفاع هوشمند و مطمئن پیکان از همدیگر باز شود پرسپولیس باخت تا زنگ خطر برای بازیکنان این تیم به صدا در بیاید.

وی تصریح کرد: سایر تیم ها با توجه به اینکه دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال تهران می تواند نگاه ها را نسبت به آنها تغییر دهد با تمام انگیزه به میدان می روند. شما دیدید که از خود گذشتگی و میل به پیروزی در بین بازیکنان پیکان باعث برد این تیم شد.

ابراهیمی درباره عملکرد بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس در بازی مقابل پیکان افزود: به نظرم برانکو ایوانکوویچ بهترین گزینه برای پاسخگویی به این سئوال است. واقعا نمی دانم چرا چنین چینشی برای خط میانی خود در نظر گرفت اما آنچه مشخص بود اشتباه آنها در رساندن توپ به مهاجمان پرسپولیس بود. بازیکنان پیکان نیز دست آنها را برای انتقال توپ خوانده بودند. شاگردان آقای جلالی پرسینگ خیلی خوبی انجام دادند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: پرسپولیس باید حواسش را جمع کند. اگر نتواند مقابل سپاهان در اصفهان نتیجه بگیرد به بحران سلام کرده است. پرسپولیس باید با روحیه بالا به دیدار الهلال برود و بردن سپاهان باعث می شود آنها به آمادگی روحی خوبی برسند.

ابراهیمی در پایان راجع به دیدار پرسپولیس با الهلال عربستان هم صحبت کرد و گفت: آنها به مراتب بهتر از الاهلی هستند و پرسپولیس کار بسیار سختی برای رسیدن به فینال دارد. سرخپوشان اگر نتوانند شرایط بازی را به خوبی کنترل کنند به مشکل خواهند خورد. الهلال هزینه های بسیار سنگینی کرده است تا باز هم در آسیا نتیجه بگیرد.