رحمتی:حق من و مجتبی جباری نیست که 2 ساعت بشینیم!

مهدی رحمتی کاپیتان استقلال در گفت‌وگوی تلفنی عنوان کرد: خوشحالم که ملکی رک صحبت کرد و همه چیز را گفت تا هواداران در اما و اگر نماند. الان که صحبت های آقای ملکی را شنیدم، هنگ کردم. خیلی حرفهای دیگر شنیدم و بسیاری از بازیکنان تماس گرفتند و این موضوع را جویا شدند. از یعقوب کریمی، وریا غفوری، خسرو حیدری و سید حسین حسینی می توانید سوال کنید. فکر نمی کنم این صحبتهایی که به آقای ملکی گفتند، صحت ندارد. من با دو عضو هیات مدیره صحبت کردم. جلسه ای که تشکیل شد، جلسه هیات مدیره نبوده است و تنها دو عضو هیات مدیره و آقای منصوریان حضور داشتند. من با آقایان قراب و زمانی حرف زدم و هر دو گفتند که مخالف این قضیه بودند و هیچ مصوبه ای امضا نشده است.

او افزود: حق من و مجتبی جباری نیست که 2 ساعت بشینیم. من مشکل مالیاتی نداشتم که بخواهم انجام بدهم. از باشگاه خواستیم که به ما نامه مکتوب بدهد اما به ما نامه ندادند. من 10 بار با آقای افتخاری تماس گرفتم اما ایشان جواب ندادند. امشب من و مجتبی جباری شنیدیم که جلسه ما به بعد از بازی ذوب آهن موکول شده است.

رحمتی در واکنش به خوشحالی برای پنالتی پارس جنوبی: اگر یک نفر از بچه های تیم که کنار من بودند، اگر فقط یک نفر چنین شهادتی داد من برای همیشه از فوتبال می روم و کنار فوتبال نمی آیم. من در گرم کردن سید حسین حسینی نبودم و دلیلش هم این بود که 5 ساعت زیر سرم بودم. 9 آمپول مسکن به من زدند زیرا من هفته سختی را به خاطر پدرم سپری کنم. ایشان از من سوال کردند می خواهی کنار تیم نباشی، اما من گفتم نه.