واکنش مدیر عامل سابق استقلال به افشاگری ها در برنامه نود

کاظم اولیایی درباره اتفاقات شب گذشته برنامه نود عنوان کرد: متاسفانه دیشب برنامه را دیدم. این برنامه و اتفاقاتش مایه خجالت و شرمندگی برای آقایانی بود که نام خودشان را در استقلال مدیر گذاشته اند. به خودم امیدوار شدم. چراکه روز قبل به همه گفته بودند آقایان باید استعفا بدهند و بروند و برنامه شب گذشته نشان داد ظرفیت آقایان چقدر است.

وی ادامه داد: از این بدتر نمی شد. باشگاهی با 70 سال سابقه را آنقدر زجر می دهند که شرایط بدتر از همیشه باشد. هواداران را ناراحت کرده اند که چه بشود؟ جالب است آقایی که برای کار اقتصادی وارد هیات مدیره باشگاه شده می آید درگوشی به مدیرعامل می گوید دو کاپیتان تیم را اخراج کنیم تا اقتدار هیات مدیره را نشان دهیم. آن وقت جواد قراب که عنصر فنی هیات مدیره است، کوچکترین نقشی در این تصمیمات ندارد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال همچنین گفت: متاسفانه هیچ کدام از این آقایان این کاره نیستند و راه غلطی را برای مدیریت در استقلال سپری کرده اند. آن ها اشتباها روی این صندلی نشسته اند و تفکرشان سکویی است. آقای ملکی 50 سال هوادار ورزش بوده اما مدیریت ورزش مقوله جداگانه ای است. حرف هایی که دیشب زده شد، هیچ کدام در حوزه مدیریتی نبود.

اولیایی که در پاس همدان برای اولین بار منصوریان را به عنوان سرمربی یک تیم انتخاب کرد، بیان داشت: یک فوتبالیست خوشنام و محبوب به نام علیرضا منصوریان را به چه روزی انداخته اند؟ مشخص است چرا تیم نتیجه نمی گیرد. وقتی مدیران باشگاه اینطور است، منصوریان هم چوب ندانم کاری آقایان را می خورد. به همین خاطر مجبور می شود روی آنتن تلویزیون جان بچه مدیرعامل را قسم بدهد که به دوربین نگاه کند و حرف بزند تا بتواند از رینگ فرار کند.

وی در پایان افزود: الان باید یک مجمع خبرگان استقلال که با دعوت وزیر شدنی است و نیاز به مصوبه شورای امنیت هم ندارد، تشکیل شود. این مجمع که از پیشکسوتان، مدیران و هواداران انتخاب می شود و در تمام دنیا هم رایج است، می تواند تیم را رو به جلو حرکت بدهد.