گزارش تمرین استقلال/ چهره مغموم بازیکنان پس از کناره گیری منصوریان

تیم فوتبال استقلال یک روز بعد از تساوی مقابل ذوب آهن و استعفای علیرضا منصوریان و دستیارانش تمرین ریکاوری خود را برای آماده‌سازی جهت دیدار با سپیدرود رشت در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کرد. با توجه به استعفای سرمربی تیم استقلال و همچنین دستیارانش امروز تنها مک‌درموت، نصرالله عبداللهی و اشکان نامداری به همراه تیم پزشکی استقلال در محل تمرین حاضر شده تا جدایی تمامی اعضای کادر فنی منصوریان قطعی به نظر برسد.

* پیش از اینکه تمرین امروز آغاز شود مربی ایرلندی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود 20 دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. نصرالله عبداللهی نیز در کنار مربی ایرلندی استقلال از بازیکنان خواست تا آرامش خود را حفظ کند و به فکر بازی با سپیدرود باشد تا این تیم نیازمند آرامش است و بازیکنان باید پاسخگوی هواداران باشند و استقلال را به روزهای خوب برگرداند.

* مک‌درموت مربی ایرلندی استقلال از ساعت 9 صبح امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حاضر بود و تمامی امور تمرینی آبی‌پوشان را عهده‌دار شد. وی بعد از چیدن موانع بازیکنان را گرم کرد و برنامه‌های تاکتیکی را برای آنها زیرنظر گرفت.

* مهدی رحمتی با مجتبی جباری همچنان در تمرینات تیم استقلال غایب هستند و این دو نفر امروز هم در محل تمرین آبی‌پوشان حضور نداشتند.

* محسن کریمی مهاجم جوان استقلال که کتف خود را جراحی کرده در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود و از کنار زمین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی این تیم شد.

* چهره مغموم و ناراحت بازیکنان استقلال در تمرین امروز بیش از همیشه به چشم می‌‌آمد و بازیکنان این تیم از اتفاقات رخ داده ناراحت به نظر می‌رسیدند.

* تمرین امروز آبی‌پوشان مثل هفته‌ها و ماههای گذشته پشت درهای بسته انجام شد و آبی‌پوشان فردا را به استراحت خواهند پرداخت و مجدداً از روز شنبه برای دیدار مقابل سپیدرود که در گیلان برگزار می‌شود آماده خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال با هدایت علیرضا منصوریان از 7 بازی گذشته خود تنها 5 امتیاز از لیگ برتر کسب کرده و با دو گل زده یکی از ضعیف‌ترین نتایج تاریخ باشگاه استقلال در لیگ‌های برتر را رقم زد. آبی‌پوشان هم اکنون با 5 امتیاز در رده پانزدهم جدول حضور دارد و در صورتی که امروز گسترش فولاد موفق به شکست سیاه‌جامگان در مشهد شود استقلال به قعر جدول رده‌بندی سقوط خواهد کرد.