برنامه هفته هشتم لیگ تغییر کرد

درحالی که طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود تمام دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران به جز بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، سه شنبه 4 مهر ماه برگزار شود اما مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفته اند بازی تیم هایی که در تیم ملی بازیکن ندارند به پنج شنبه 6 مهر ماه موکول شود.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار دوستانه مقابل توگو و روسیه از 5 مهر آغاز می شود اما از آنجاییکه هشت تیم لیگ برتری بازیکنی در جمع شاگردان کارلوس کی روش ندارند با 2 روز تاخیر در هفته هشتم لیگ به میدان می  روند.

گسترش فولاد- تراکتورسازی، فولاد- استقلال خوزستان، سیاه جامگان- پیکان و پارس جنوبی- پدیده چهار دیداری است که با توجه به اینکه این تیم ها بازیکن ملی پوش ندارند به پنج شنبه هفته جاری موکول می شود.

بنابراین فقط سه بازی یعنی سپیدرود- استقلال تهران، نفت طلائیه- سپاهان و ذوب آهن- سایپا در همان تاریخ اعلامی قبلی برگزار می شود.

همچنین با توجه به حضور پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل این تیم با الهلال عربستان، دیدار شاگردان برانکو مقابل صنعت نفت لغو شد اما تاکنون تاریخ جدید این بازی مشخص نشده است.