شکست تراکتورسازی در تبریز با چاشنی درگیری

تیم‌های تراکتورسازی و پدیده مشهد در چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند.

تراکتورسازی که تاکنون در دیدارهای خانگی خود مقابل پدیده موفق به کسب برد نشده است، برای طلسم شکنی در این دیدار وارد بازی شد و از همان دقایق ابتدایی پدیده را تحت‌فشار گذاشت.

در دقیقه 14 نیز محمدرضا آزادی یک موقعیت تک به تک را از دست داد. در ادامه دیدار بازی به تعادل کشیده شد تا نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز بازی متعادل دنبال شد اما پدیده رفته‌رفته دامنه حملات خود را افزایش داد تا گل نخست این بازی را به ثمر برساند اما بی دقتی مهاجمان و تیرک دروازه تراکتورسازی مانع این امر شد تا اینکه محمد قاضی در دقیقه 81 گل اول پدیده را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه گروسیان کرد. 3 دقیقه بعد نیز محمدرضا خانزاده برای دومین بار دروازه تراکتورسازی را باز کرد تا این دیدار با برتری دو-صفر تیم مهمان پیگیری شود.

در دقیقه 88 بازی نیز محمدرضا خلعتبری پس از حرکت غیر ورزشی خود، با کارت قرمز داور از زمین بازی اخراج شد. در دقیقه 2+90 نیز محمد ایران پوریان گل تراکتورسازی را از روزی نقطه پنالتی وارد دروازه شهاب گردان کرد که این دروازه بان پس از دریافت گل، توپ را به بازیکنان تراکتورسازی نداد تا بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شوند. دیدار تراکتورسازی و پدیده در نهایت با برتری دو-یک پدیده به پایان رسید.

دیدار تراکتورسازی و پدیده از ساعت 17:45 با قضاوت حمید حاج ملک آغاز شده است.