پول هدایتی به جای ریزه اسپور در جیب آقای گل؟

مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس که در پایان لیگ پانزدهم راهی ریزه اسپور شده بود، در نهایت از قراردادی که گفته می‌شد با این باشگاه ثبت شده، گذشت و بار دیگر به تهران بازگشت و پیراهن پرسپولیس را برتن کرد. امروز اخباری شوکه کنند به گوش رسید؛ طارمی به خاطر شکایت باشگاه ریزه اسپور به مدت چهار ماه از همراهی تیم پرسپولیس محروم شد! با تایید این خبر نگرانی هواداران و فوتبال دوستان دو چندان شد، کار پرسپولیس در آسیا روز به روز سخت تر می شود.

روز های اول بازگشت طارمی به پرسپولیس زمزمه های محرمیت شنیده می شد ولی صمد ابراهیمی با مصاحبه های پی در پی این خبر را تکذیب کرد تا خیال همه را برای مدتی راحت کند. اما حالا خبری از او نیست و در مصاحبه هایش اظهار بی اطلاعی می کند. یک منبع آگاه  پرده از این معما برداشت؛ پولی که هدایتی برای غرامت به ریزه اسپور داد در جیب طارمی و رضاییان است! جالب اینجاست باشگاه و اسپانسر باشگاه ترکیه ای که یک چای عربستانی است از این موضوع اطلاع داشته اند. حسین هدایتی 1میلیارد و 600 میلیون تومان برای رضایت نامه طارمی و رضاییان پرداخت کرده بود که یک میلیارد و صدو پنجاه میلیون تومان در جیب آقای گل و 450 میلیون دیگر در حساب لژیونر ملی پوش است.

احتمالاً مسوولان پرسپولیس هیچ وقت فکرش را نمی کردند کار به اینجا بکشد یا شاید هم می دانستند و منشا برای چنین روزهای مبادایی پیراهن پرسپولیس را پوشیده است.