اعلام نام سرمربی استقلال تا 48 ساعت آینده؟

محمد نوری  اظهار داشت: استقلال روزهای سختی را تجربه می کند و چنین نتایجی در این تیم بی سابقه بوده است. من حدود هفت سال در این تیم بودم اما چنین اتفاقات تلخی را ندیدم و امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات برطرف شده تا این تیم پرطرفدار بتواند به روزهای اوج خود بازگردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه داخلی  مدنظر است یا یک مربی خارجی، تأکید کرد: به اعتقاد من مربی خارجی دیگر نمی تواند به استقلال کمک کند. منصوریان زحمات زیادی کشید، اما نتوانست موفق باشد و به همین دلیل استعفا داد و از استقلال جدا شد.

پیشکسوت استقلال افزود: باید به دنبال مربی خارجی خوبی باشیم که بتواند با دانش بالایی که دارد استقلال را از این بحران نجات دهد.

وی در خصوص حضور فاتح تریم در استقلال بیان کرد: با صحبت هایی که انجام شده تا ۴۸ ساعت آینده وضعیت حضور او در ایران مشخص خواهد شد و اعتقاد دارم تنها گزینه ای که می تواند آبی پوشان را به سرمنزل مقصود برساند مربی خارجی است.

نوری در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست به جای پرداخت هزینه های بالا به مربی خارجی، زیرساخت ها را درست کرده و مربی سطح پائین به استقلال بیاوریم، تصریح کرد: با نظر شما موافق نیستم، باید در این شرایط از یک مربی بزرگ استفاده کنیم تا بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.