آماده باش سه تفنگدار برای عبور از طارمی و آقاخان

هفته هشتم لیگ برتر از امروز با انجام چهار بازی آغاز خواهد شد و مابقی مسابقات به جز بازی پرسپولیسنفت آبادان که زمانش مشخص نشده پنجشنبه پیگیری خواهد شد. جدال های سرنوشت سازی که می تواند تکلیف جداول لیگ و بهترین گلزنان را تا اینجای کار مشخص کرده و آن را دچار تغییر کند.

 

با این حال مهمترین مساله در هفته هشتم در جدول گلزنان به غیبت دو بازیکن چهارگله لیگ یعنی مهدی طارمی و مرتضی آقاخان از پرسپولیس و پیکان مربوط است که یکی به خاطر محرومیت فیفا و دیگری به خاطر محرومیت به خاطر عبور از مرز دریافت کارت زرد در لیگ است.

 

این مساله قطعا اسباب خوشحالی رقبا و آماده باش آنها برای عبور از آمار این دو بازیکن تاثیرگذار لیگ است که تا به اینجای کار عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته اند. جدا از طارمی که حالاحالاها نمی تواند برای رقبایش دردسرساز شود، نبودن آقاخان طی این هفته این فرصت را در اختیار سه رقیب دیگر چهارگله آنها یعنی محمد قاضی، عیسی آل کثیر و مرتضی تبریزی قرار می دهد که به راحتی از آنها عبور کنند. قاضی شرایط بسیار خوبی دارد و موتور گلزنی اش برای پیکان حسابی و با قدرت کار می کند. مرتضی تبریزی به یکباره مدعی شد و از سوی دیگر عیسی آل کثیر هم در بحران نفتی ها یک نعمت برای علی کریمی حساب می شود.

 

جدا از این بازیکنان نباید از رقبای سه گله هم به آسانی گذشت. بازیکنانی گلزن که هریک می توانند این هفته به راحتی خودشان را با نبودن طارمی به سطحی بالاتر برسانند و یک رقیب جدی را کنار گذاشته شده ببینند. باید دید در این شرایط کدامیک از این گلزن های لیگ از این فرصت استثنایی استفاده کرده و فاصله خودش را با رقبا بیشتر خواهد کرد.