نقطه ضعف اصلی پرسپولیس در مقابل الهلال

سهراب انتظاری در خصوص دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در فوتبال هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. روز بدی برای پرسپولیس بود. پرسپولیس در آستانه این بازی بدشانسی آورد و با محرومیت طارمی مواجه شد. کامیابی‌نیا و حسینی و انصاری که جزو ارکان اصلی پرسپولیس به حساب می‌آیند هم در این بازی محروم بودند. دست برانکو هم در این زمینه خالی ماند و در مجموع الهلال با شناخت کامل مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: خط دفاعی پرسپولیس اصلا هماهنگ نبود و فاصله زیادی بین خطوط دیده می‌شد. نمی‌دانم چرا ولی بازیکنان تمرکز نداشتند و نمی‌دانستند باید چه‌کار کنند. ما نباید گول الاهلی را می‌خوردیم. این تیم کاملا با الهلال متفاوت بود. الهلال بی‌نقص بازی کرد و دیدیم چه هماهنگی بین بازیکنان آنها وجود داشت.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: باید به بازیکنان باغیرت پرسپولیس تبریک بگوییم که تا اینجا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. باید تا بازی برگشت صبر کنیم و ببینیم سرنوشت چه چیزی را رقم می‌زند.

انتظاری تصریح کرد: مصلح بازیکن بسیار خوبی است و جزو پدیده‌های لیگ ما به حساب می‌آید. نمی‌خواهم از کسی انتقاد کنم ولی این مسابقه در سطح لیگ نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود و بهتر بود برانکو در این مسابقه از یک بازیکن با تجربه‌‌تر استفاده می‌کرد.