کمیته فنی استقلال، شفر را تایید می کند

پس از استعفاى منصوریان ،مدیران باشگاه استقلال پس از بارها اعلام نام فاتح تریم و اختلاف رقم قرارداد و هزار اما و اگر در نهایت به این نتیجه رسیدند که این مربى گران قیمت به درد نیمکت آنها نمى خورد و در نهایت براى مذاکره با مربى خارجى قیمت خوب و مناسب راهى دوبى شدند.

مسئولان باشگاه استقلال پس از کلى مذاکره با دیگر مربیان خارجى در دبى در نهایت شفر آلمانى را جانشین منصوریان کردند تا در ادامه راه یک مربى آلمانى سکان هدایت تیم آنها را در دست بگیرد.

اما از تمام این حرف ها و اعلام سرمربى جدید استقلال که بگذریم باید نگاهى هم به نقش اعضاى کمیته فنى جدید باشگاه داشته باشیم.

اعضایى که قرار بود نام و رزومه چند مربى خارجى را در دستور کار قرار بدهند و سپس مدیران استقلال از میان آن رزومه ها مربى انتخاب کنند اما نه تنها این موضوع عملى نشد بلکه مسئولان استقلال بدون نظر کمیته فنى راهى دبى شدند تا مستقیما یک گزینه را انتخاب کنند و در آخر هم براى اینکه مثلا بگویند کمیته فنى هم کاره اى است نام چند روزمه را در نشست اعضاى کمیته فنى اعلام و در پایان هم از اعضا بخواهند تا با گزینه قرارداد امضا شده موافقت کنند.

در هر صورت اگر اعضاى کمیته فنى واقعا اینطور سرمربى جدید را بدون بررسى رزومه قبول کنند در آینده کار سختى خواهند داشت، چرا که مدیران استقلال با زیرکى کامل توپ را در زمین کمیته فنى انداخته و هرگونه مشکلى هم که پیش بیاید مدیران اعلام مى کنند که سرمربى جدید از فیلتر کمیته فنى گذشته است .حال کمیته فنى را چه افرادى تشکیل داده اند ؟افرادى با تجربه و مربیان با سابقه استقلال که بدون شک به دانش آنها در فوتبال نمى توان شک کرد.

 با این تفاسیر اعضاى کمیته فنى استقلال باید هوشیار باشند و گزینه اى را انتخاب کنند تا فردا در مقابل هواداران حرفى براى گفتن داشته باشند نه اینکه به طور نمادین گزینه نهایى شده را قبول کنند.

مدیران استقلال گزینه هاى زیادى را مورد بررسى قرار دادند که در نهایت قرعه براى هدایت تیم به نام شفر در آمده است و او سرمربى آبى پوشان خواهد بود.