توضیح سرمربی الهلال درباره حرکت جنجالی

رامون دیاز سرمربی آرژانتینی الهلالی ها پس از دیدار این تیم برابر القادسیه و در برابر سوال خبرنگاران خشمگین شد. عصبانیتی که باعث شد تا او با حرکتی عجیب اقدام به ترک سالن کنفرانس کند. همین اتفاق و صحبت هایی که دیاز در آن جلسه به زبان راند باعث شد تا در روزهای اخیر رابطه بین او و مدیران تیم الهلال عربستان شکرآب شده است. آنها که پیش از این موفق شده بودند با ارتباط مناسبی که با هم داشتند زمینه ساز موفقیت الهلالی ها شوند اکنون از ارتباط مناسبی با یکدیگر بهره نمی برند.

روزنامه الشرق الاوسط پس از سخنان پر از خشم سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان، مسئولان این تیم در جلسه ای با حضور امیرنواف بن سعید، رئیس باشگاه به بررسی موضوع پرداختند. در این جلسه که رامون دیاز نیز حضور داشت، ضمن تکذیب الفاظ خشمگینانه خود گفت: وقتی عصبانی می شوم کنترلم از دست خارج می شود. من همواره به رئیس باشگاه الهلال ارادت داشته ام و از هواداران تیم نیز ممنونم که به مانند همیشه در بازی های اخیر نیز از ما حمایت به عمل آوردند.

آن طور که برخی خبرنگاران حاضر در نشست پس از بازی برابر القادسیه عنوان می کنند دیاز گفته است پس از بازی برابر پرسپولیس تصمیم می گیرم که در الهلال بمانم را از این تیم جدا شوم. همین صحبت باعث عصبانیت شدید مدیران این تیم شد.