واکنش هافبک تیم ملی به دعوت کاوه رضایی

امید ابراهیمی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از آغاز تمرین این تیم اظهار داشت: خدا را شکر همه چیز خوب است و امروز هم تیم کامل شد و همه لژیونر‌ها به تمرینات پیوستند. امیدوارم تمرینات خوبی انجام بدهیم و برای بازی با توگو آماده شویم که بازی خوبی ارائه دهیم.

وی در واکنش به این مسئله که پس از مصدومیتی که داشت، اکنون چه شرایطی را دنبال می‌کند، گفت: خوب هستم و مشکل خاصی وجود ندارد. در دو بازی آخر هم برای استقلال به میدان رفتم و اکنون هم بدون مشکل به تمرینات ادامه می‌دهم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا بازی دوستانه با توگو به کار تیم ملی می‌آید یا نه، گفت: تیم ملی در این مدت بازی دوستانه خوبی نداشته و اکنون همه بازی‌ها چه دوستانه و چه رسمی به درد تیم ملی می‌خورد. امیدوارم بتوانیم برنده این دیدارها هم باشیم که به تیم ملی کمک می‌کند. با این حال امیدوارم پس از این بازی‌ها بازهم بازی دوستانه داشته باشیم و این بار با تیم‌های بزرگ دنیا هم روبه‌رو شویم که به تجربه بین‌المللی بازیکنان کمک کند.

ابراهیمی در خصوص انتخاب سرمربی استقلال و حضور وینفرد شفر به جای علیرضا منصوریان گفت: من اکنون بازیکن تیم ملی هستم و درباره باشگاه نباید صحبت کنم و فقط امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد، به نفع ما باشد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه حالا که سعید عزت‌اللهی از یک بازی رسمی تیم ملی محروم شده فکر می‌کند این شانس را داشته باشد که در جام جهانی به ترکیب اصلی برسد، گفت: من همیشه همه تلاشم را کردم تا بهترین عملکردم را در تمرینات و بازی‌ها برای تیم ملی کشورم داشته باشم. اکنون هم تلاشم را می‌کنم و بازی کردن هم نظر کارلوس کی‌روش است و اگر صلاح بداند با تمام وجود برای ایران بازی می‌کنم.

هافبک تیم ملی در خصوص اینکه بازیکنان پا به سن گذاشته از تیم ملی رفته‌اند و این خطری برای تو نیست که جزو سن و سال دار‌ها محسوب می‌شوی، تاکید کرد: من تازه ۱۵ روز است که وارد ۳۰ سال شده‌ام و فکر نمی‌کنم در دنیای حرفه‌ای فوتبال سن زیادی محسوب شود. با این حال تیم ملی در حال پوست‌اندازی است و بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه شده‌اند. بازیکنان جوان مستعد زیادی داریم که توسط کی‌روش دیده شدند و به تیم ملی آمده‌اند که شرایط بسیار خوب است. من هم تا زمانی که باشم تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی کشورم کمک کنم.

ابراهیمی درباره دعوت دوباره کاوه رضایی به تیم ملی که فصل گذشته بازیکن استقلال بود، گفت: کاوه بازیکن خیلی خوبی است و سال گذشته خیلی به استقلال کمک کرد. امسال هم در اروپا حضور دارد و همه تلاش می‌کند که در تیمش تاثیرگذار باشد.