پیشکسوت تکواندو در گذشت

سعید مهیمن اولین مربی هادی ساعی و از پیشکسوتان خوش نام تکواندو ایران که چهارشنبه گذشته براثر خونریزی مغزی در بیمارستان شهریار بستری شده بود، بامداد امروز دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. 

مرحوم مهیمن ۶۵ ساله سال ۱۳۵۰ نزد استاد داود ارجمند به الفبای تکواندو آشنا شده و سپس به کلاس درس استاد مرحوم فکوری رفت و در مدت ۴۵ سال سابقه حضور در این رشته خدمات قابل توجهی داشت. مهیمن دارای دان ۸ تکواندوست که سابقه دبیر، نایب رئیس و رئیسی هیات تکواندو استان تهران، رئیس کمیته مربیان و مسابقات، عضو کمیته فنی، مدیر داخلی و رئیس کمیته آزمون فدراسیون تکواندو را در سابقه مدیریتی خود دارد که آذرماه ۹۵ به دلیل دخالت های بی مورد در امور آزمون با فدراسیون قطع همکاری کرد.

گلایه های هومن مهیمن

هومن فرزند ارشد استاد مهیمن که خود از اساتید تکواندوست پیش از این با انتشار متنی خطاب به رئیس فدراسیون گفته بود: ضمن تشکر فراوان بابت محبت ها و لطف های فراوان برای پدرم در ۹ ماه آخر خواستم تشکر کنم.  پدر من بخاطر زحمات ۴۵ ساله برای تکواندو الان در «آی.سی.یو»  با وضعیت بد  با مرگ  مبازره می کند.

سپاس بخاطر  دادن تقدیر نامه و سکه ولی کاش حداقل جواب تلفن و پیامک های ایشان را  می دادید. کاش خیلی بهتر با وی رفتار می کردید. این رسم رفاقت ۳۰ ساله با سعید مهیمن نبود. درآخر پدرم برایتان نامه ای ارسال کرد. امیدوارم خوانده باشید و یا از دبیرتان بگیرد. پدرم حلالتان نکرد، والسلام.