شرط فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال

امروز (چهارشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی قرار است به عنوان دستیار وینفرد شفر، سرمربی آلمانی جدید تیم فوتبال استقلال به کادر فنی این تیم اضافه شود.

صحبت‌هایی مطرح شد که کاپیتان سابق آبی‌پوشان پایتخت در انتخاب شفر، نقش مهمی ایفا کرده و زمینه‌ساز حضور پیرمرد آلمانی در استقلال شده است؛ خبری که سید رضا افتخاری آن را تکذیب کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرد مجیدی هیچ‌گونه ارتباطی با انتخاب شفر نداشته است.

حالا شنیده می‌شود مذاکراتی با مجیدی انجام شده و او در آستانه حضور در کادر فنی استقلال قرار دارد. اکبر قراب، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال هم روز گذشته (سه‌شنبه) تأکید کرد دو پیشکسوت استقلال به عنوان دستیار شفر شروع به کار می‌کنند تا در آینده سرمربی این تیم شوند؛ کدهایی که شایعه حضور مجیدی روی نیمکت استقلال را تقویت می‌کند.

البته با توجه به رابطه تیره و تار مجیدی و افتخاری بعید است شماره هفت محبوب آبی‌پوشان راضی به همکاری با مدیریت کنونی باشگاه آبی‌پوش پایتخت شود. کاپیتان سابق استقلال بارها علیه افتخاری و همکارانش موضع گرفته و اعلام کرده مدیران فعلی استقلال باید این باشگاه را ترک کنند.

حالا شنیده می‌شود دو تن از اعضای هیأت مدیره بدون هماهنگی با مدیرعامل مذاکراتی را با فرهاد مجیدی انجام داده‌اند و موافقت ضمنی او را هم جلب کرده‌اند. مجیدی با توجه به رابطه خوبی که با شفر دارد، حاضر به همکاری با کادر فنی فعلی است اما تأکید کرده تنها در صورتی به ایران می‌آید که مدیرعامل فعلی، صندلی خود را به فرد دیگری واگذار کند. باید دید وزارت ورزش و جوانان با توجه به انتقادات گسترده از مدیریت این باشگاه، دست به ایجاد تغییرات می‌زند یا پرونده حضور مجیدی روی نیمکت استقلال تا اطلاع ثانوی بسته می‌شود.