رکورد وحشتناک مسی

لیونل مسی درفصل جاری، تاکنون در 11 بازی بارسلونا به طور کامل بازی کرده و هیچ استراحتی به او داده نشده است.

مسی یکی از بهترین فصل های خود را آغاز کرده و در 9 بازی در لالیگا 11 گل و در مجموع بازی ها 15 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است.

مسی این فصل،برای اولین بار از زمان حضور خود در بارسا ، در 11 بازی ابتدایی کاتالان ها بازی کرده است، او در7 بازی لالیگا، 2 بازی سوپر کاپ اسپانیا و همچنین دو بازی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته و تاکنون 990 دقیقه در زمین حضور داشته است.

سال 2014 و در اولین فصل حضور لوییس انریکه، مسی در 10 بازی اول تیمش 90 دقیقه کامل بازی کرد اما در بازی برابر آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در نیمه دوم تعویض شد.

همیشه و هر فصل این بحث وجود داشته است که مربیان کی باید به مسی استراحت بدهند، نکته جالب توجه این است که اوقاتی بوده که مسی خسته بوده اما به زمین آمده و سرنوشت بازی را رقم زده است.

 نیمکت نشین کردن این بازیکن آسان نیست، زیرا واکنش های او غیرقابل پیش بینی است.بارها دیده شده است که او بعد از تعویض با چهره ای ناراحت از زمین بیرون آمده است و روز بعد در تمرینات نیز ناراحتی خود را به سرمربی نشان داده است.

واقعیت این است که مسی تاثیرگذارترین بازیکن بارسلونا است و پس از رفتن نیمار وآمدن عثمان دمبله ،که به دلیل مصدومیت حاشیه نشین است، نقش لیونل مسی بسیار حیاتی تر می شد.

یک بازی پس از بازی تیم ملی آرژانتین فرصت مناسبی است که بارسا به مسی استراحت دهد،اما حریف بعدی بارسلونا، اتلتیکو مادرید خواهد بود و به این ترتیب شانس استراحت برای او بسیار کم است.