واکنش عضو کمیته فنی استقلال به حضور مجیدی

بیژن طاهری در مورد اینکه ابتدا نامش به‌عنوان دستیار استقلال اعلام شد و سپس این مسئله منتفی شد، گفت: متأسفانه در این چند روز برخی با من تماس می‌گیرند و می‌گویند آبروی شما را برده‌اند چرا با آبروی شما بازی شده است، در حالی‌که من باید بگویم سرباز استقلال هستم و آبروی من اصلاً مهم نیست. مهم این است که آبروی باشگاه استقلال حفظ شود. سالیان سال است که استقلالی هستم، اگر روی نیمکت مربیگری هم نباشد ۲۰ متر آن طرف‌تر روی سکو استقلال را تشویق و حمایت می‌کنم.

طاهری در مورد اینکه گفته می‌شد او دستیار تحمیلی به شفر است و آیا جلسه‌ای با سرمربی آلمانی داشته است، گفت: من جلسه‌ای با شفر نداشته‌ام، من خودم را هم پیشنهاد نداده‌ام، اما رزومه کاری‌ام را بررسی کرده‌اند که ما را پیشنهاد داده‌اند، چندین سال در لیگ برتر مربیگری کرده‌ام، شاید یکی از قوی‌ترین رزومه‌های ارائه‌شده متعلق به من بوده، البته برخی افراد هم بودند که قبلاً در استقلال امتحان پس داده بودند. من سرباز و عاشق استقلال هستم و تلاش می‌کنم همواره آبرو و اعتبار باشگاه استقلال حفظ شود.

وی تصریح کرد: من برای انتخاب کردن خودم، عضو کمیته فنی نشده بودم، ما در کمیته فنی حاضر بودیم تا مربی خارجی را انتخاب کنیم نه اینکه خودمان انتخاب شویم. دلم می‌خواهد استقلال موفق شود، من مقابل استقلال مثل قطره‌ای مقابل دریا هستم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد اینکه روزنامه‌ها اعلام کردند کمیته فنی با حضور مجیدی در استقلال مخالف است، عنوان کرد: هیچ صحبتی در مورد فرهاد مجیدی نکرده‌ایم که بخواهد این صحبت از کمیته فنی بیرون بیاید. اصلاً اسمی از فرهاد مجیدی مطرح نشد که بخواهیم در موردش اظهارنظر کنیم. فرهاد مجیدی اسطوره باشگاه استقلال است، او محبوبیت زیادی بین هواداران دارد، مگر استقلال چند حجازی یا فرهاد مجیدی دارد. باید سرمایه‌های باشگاه را حفظ کنیم. پیشکسوتان استقلال نباید رو در روی یکدیگر قرار بگیرند. همه ما در کنار هم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. امیدوارم روزی فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی به استقلال بیاید.