مذاکره مخفیانه تراکتورسازی با چند بازیکن مطرح لیگ برتری؟+واکنش مدیر عامل ذوب آهن

در سال های گذشته همواره درباره حضور بازیکنان سرباز در تیم های نظامی خصوصا تراکتورسازی حرف و حدیث های زیادی مطرح بوده است. با توجه به اینکه تراکتورسازی در حال حاضر تنها تیم نظامی فعال در لیگ برتر محسوب می شود، بسیاری از بازیکنان تیم های دیگر علاقه مند هستند که با بازی در تراکتور سربازی شان را نیز بگذرانند.

در گذشته نیز حضور برخی ستاره های فوتبال در تراکتورسازی به عنوان سرباز سر و صداهای زیادی به راه انداخت و اعتراض برخی باشگاه ها و مربیان را در پی داشت.  آخرین بازیکنانی که این موضوع را تجربه کردند، احمد نوراللهی و امید عالیشاه بودند که با جنجال های زیادی راهی تراکتورسازی شدند و  در نهایت هم نتوانستند مدت زیادی برای این تیم به میدان بروند.

محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات در دوپنجره که توسط فدراسیون جهانی فوتبال اعمال شد، جو به وجود آمده علیه این باشگاه فروکش کرد. حالا اما در آستانه بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتورسازی بار دیگر شایعات درباره جذب بازیکنان مطرح تیم های دیگر توسط تیم تبریزی به عنوان سرباز ورد زبان بسیاری از اهالی فوتبال شده است.

تراکتورسازی به دلیل محرومیت از جذب بازیکن مشکلات زیادی را تجربه می کند و یحیی گل محمدی مجبور شده از ترکیبی کاملا جوان در تیمش استفاده کند. از این رو بازیکنان باتجربه تراکتور نیز با مشکل مصدومیت مواجه شده اند تا کار برای این تیم سخت تر جلو برود. حالا در فاصله چند هفته مانده تا نیم فصل که تراکتور می تواند بازیکن جدید جذب کند، گل محمدی امیدوار است مسئولان باشگاه با جذب بازیکنان پرتعداد خواسته های او را برطرف کنند و تیم برای نیم فصل دوم تقویت شود.

در این شرایط شایعاتی درباره مذاکره مخفیانه نمایندگان تراکتورسازی با چند بازیکن مطرح لیگ برتری انجام شده است. درباره بازیکنان جوان ذوب آهن این شایعات بیشتر شنیده می شود؛ بازیکنانی نظیر احسان پهلوان، سعید مهدی پور و دانیال اسماعیلی که گفته می شود در نیم فصل به عنوان سرباز راهی تراکتورسازی خواهند شد. اگرچه هیچ کدام از مسئولان تراکتورسازی این موضوع را تایید نمی کنند و سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن نیز به تکذیب مذاکره تراکتور با بازیکنانش می پردازد.

آذری گفت: «من چیزی درباره مذاکره تراکتورسازی با بازیکنان جوانمان برای گذراندن خدمت سربازی نشنیدم و طبیعتا این موضوع را تکذیب می کنم.»

وی افزود: «شناخت خوبی از یحیی گل محمدی به واسطه چند سال کار کردن با هم دارم. از این رو مدیرعامل تراکتورسازی را هم می شناسم. با شناختی که از آن دارم، می دانم که مسائل اینچنینی در قاموس این عزیزان نمی گنجد و قطعا مذاکره مخفیانه با بازیکنان مان را تکذیب می کنم.»