احتمال بازی کردن طارمی مقابل الهلال

 علی‌اکبر طاهری درمورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار کرد: تمرینات تیم چند روز تعطیل بود و بازیکنان و کادر فنی استراحت می کردند. با برنامه‌ برانکو مشغول آماده سازی پرسپولیس برای دیدار با استقلال خوزستان هستیم و امیدواریم این تیم را شکست دهیم. پس از آن هم باید در مسقط به مصاف الهلال برویم که امیدوارم در آن بازی پیروز شویم. برخی از بازیکنان آسیب دیده تیم در بازی بعدی حضور دارند.

او درباره اعتقاد مهدی تاج مبنی بر احتمال کاهش یا  تعلیق محرومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده مهدی طارمی بیان کرد: باید طبقه‌بندی مطالب را هم لحاظ کنیم. وکلای  باشگاه در حال پیگیری پرونده هستند و آن را جلو می‌برند.همچنین نسبت به حکم صادرشده 2 عکس العمل وجود دارد. اولی اعتراض ما به حکم است و دومی تعلیق حکم. این موضوع هم برای باشگاه و طارمی وجود دارد. به طور طبیعی وکلای ما روی اسناد و مدارک کار می کنند. برخی از مدارک ترجمه و ارسال شده و بخشی از اسناد هم در حال بررسی است.

طاهری ادامه داد: روش اعتراض ما با بازیکن تفاوت دارد. اتهام باشگاه پرسپولیس فریب دادن بازیکن است که چنین امری حادث نشده است. همه شاهد بودند که مهدی طارمی در باشگاه حاضر شد و با او توافق کردیم. مستندات این قرارداد هم موجود است. اینکه چگونه مطلب را جا انداخته اند، نقطه ضعف است و از این امر در دادگاه CAS استفاده می‌کنیم. فدراسیون هم بر اساس این مدارک اعلام کرده  است که محرومیت پرسپولیس کمتر می‌شود. با این حال دنبال تعلیق حکم باشگاه و بازیکن هستیم تا طارمی بتواند در بازی داخلی و لیگ قهرمانان به میدان برود.

او درباره جریمه مهدی طارمی بیان کرد: حکم به بازیکن اطلاق شده و اگر پرداخت نشود به عنوان طلب باشگاه از بازیکن محسوب می شود اما اکنون نباید روی این مباحث کار کرد. بیشتر باید دنبال مدیریت کردن فضا باشیم. تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا دل هواداران شاد شود. همه عوامل دست به دست هم دادند تا 2 سال پیش نایب قهرمان و سال گذشته قهرمان شویم.این انتظار امسال هم از پرسپولیس وجود دارد و همه باید کمک کنیم. محرومیت و مصدومیت جزء اتفاقات فوتبال است و باید آن را مدیریت کرد تا هواداران همچنان پشت‌مان بمانند و حمایت کنند.

طاهری درباره برنامه هایش برای مدیریت پرسپولیس در صورت محروم شدن این باشگاه از 2 پنجره نقل و انتقالاتی گفت: بیکار ننشسته ایم و برای این موضوع برنامه داریم. امیدوارم ابتدا حکم تعلیق بگیریم و  آن را به زمان اعلام رأی نهایی در دادگاه CAS موکول کنیم. فرآیند کار این است که ابتدا اعتراض می کنیم و سپس پنل تشکیل می شود. در مرحله بعدی باید مدارکمان را ارسال و از ادعاهایمان دفاع کنیم. طبق اعلام وکلا محرومیت طارمی قابل تعلیق است و او در آن صورت می تواند برای ما بازی کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس بیان کرد: در جریان تمدید قرارداد برانکو نیستم. دو سال پیش هم قبل از اتمام فصل این بحث را داشتیم. نه تنها مربی بلکه با بازیکن هم دائم جلسه گذاشته و درباره نقاط ضعف و قوت‌ صحبت می کنیم. قرارداد برانکو امسال تمام می شود اما برای تمدید قرارداد صحبت کرده ایم و توافق هایی هم داشته ایم. در گذشته هم رسیدن به توافق نهایی زمان برد و پس از اردوی عمان برای تمدید قرارداد برانکو فرآیند یک تا 2 ماهه را سپری کردیم.شخصا به برانکو اعتماد زیادی دارم و نظر بیشتر اعضای هیئت مدیره حفظ او است.

طاهری درباره ادعایش مبنی بر اینکه حضور در جام باشگاه‌های جهان در افق برنامه‌های باشگاه پرسپولیس قرار دارد، گفت: به هر حال اهداف عالی در افق بلندمدت در نظر گرفته می‌شود. اگر هدف کوچک را انتخاب کنیم به موفقیت چشمگیری نمی رسیم. دوست داشتیم در فینال باشگاه‌های جهان بازی کنیم. این  امر یک هدف بود.