رادوشوویچ را قبول ندارم/ به دیدار با الهلال خوش بینم

وحید قلیچ در خصوص عملکرد بیرانوند در این چند هفته اخیر عنوان کرد: علیرضا در این چند دیدار اخیر نقطه ضعف های زیادی را از خود به نمایش گذاشت که باید با ریشه یابی آن ها را برطرف کرد؛ او به تازگی ضعف های زیادی داشته و این می تواند از لحاظ روحی و روانی نشئت گرفته باشد. مربی باید بازیکن را علاوه بر آمادگی جسمی از نظر روحی هم آماده نگه دارد. بیرانوند مشکلاتی دارد که باید به آن ها رسیدگی شود.

وی در مورد حضور رادوشوویچ درون دروازه برای دیدار با استقلال خوزستان بیان کرد: من به کل این گلر خارجی را قبول ندارم، اعتقاد شخصی من این است ترکیب دروازه بان باید ثابت باشد و تغییر نکند، مگر در موارد خاص مثل حالا که برانکو برای استراحت دادن به بیرانوند بخواهد از گلر دومش استفاده کند. اما به طور کل من با تغییر دروازه بان مخالفم،به بیرانوند باید فرصت جبران داده شود تا خودش را نشان دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شب نشینی بازیکنان قبل از دیدارهای حساس گفت: متاسفانه من هم این خبر را شنیده ام و در جریان هستم. در این شرایط پرسپولیس در وضعیت حساسی قرار دارد و نباید بازیکنان تیم را به حاشیه ببرند. وقتی باشگاه اجازه می دهد آرایشگر به هتل برود تا زیر ابروی بازیکنان را تمیز کند و برایشان کرم پودر بزند تا در زمین عرق نکنند همین می شود. مسوولان باید برخوردی قاطع و جدی با بازیکنان خاطی داشته باشند.

قلیچ در خاتمه افزود: من به دیدار برگشت برسپولیس و الهلال در لیگ قهرمانان آسیا خوش بین هستم و فکر می کنم یک معجره پرسپولیس را به فینال هدایت می کند. امیدوارم شاگردان برانکو موفق باشند.