واکنش سرمربی لیگ برتری به بازی دوستانه ایران و روسیه

اکبر میثاقیان در خصوص دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان از هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی مهمی را پیش رو داریم، شاید در جدول سپاهان یک پله از ما پایین تر باشد اما این دلیل نمی شود که ما فکر کنیم به راحتی این تیم را شکست خواهیم داد.

سرمربی سیاه جامگان در خصوص وضعیت سپاهان نیز گفت: زردپوشان اصفهانی یک تیم خوب و ریشه دار هستند. درست است که هنوز نتوانسته اند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند و بازی گذشته خود برابر نفت را با شکست به پایان رساندند اما مطمئن هستم این تیم روز به روز بهتر خواهد شد. باید بگویم باخت آنها به نفت تهران کار ما را سخت تر کرده زیرا آنها می خواهند در خانه و مقابل حریفانشان شکست نخورند.

میثاقیان در ادامه گفت: می خواهیم نتایج بد گذشته را به فراموشی بسپاریم و از این هفته بازی های بهتری از خود به نمایش گذاشته و امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی تصریح کرد: این تعطیلات برای ما فرصت بسیار خوبی بود تا بتوانیم ضعف های خود را برطرف کنیم. نمی خواهیم دست خالی به مشهد بازگردیم. هدفمان این است سه امتیاز را کسب کرده و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

میثاقیان در خصوص دو دیدار تیم ملی ایران برابر توگو و روسیه گفت: اولین بازی دوستانه را انجام دادیم. البته باید بپذیریم که بازی با توگو چنگی به دل نزد و نتوانست محک خوبی برای فوتبال ملی ما باشد. توگو حریف ضعیفی برای ما بود اما امیدوارم بازی با روسیه که میزبان جام جهانی هم هست یک بازی تدارکاتی خوب باشد و روس ها با تمام نفرات مقابل ما قرار بگیرند تا این بازی محک بسیار خوبی برای تیم ملی باشد.

سرمربی سیاه جامگان در پایان خاطرنشان کرد: بازی های تدارکاتی خوب با تیم های صاحبنام می تواند کمک موثری به موفقیت ما در جام جهانی داشته باشد و مسئولان فدراسیون فوتبال باید بازی های تدارکاتی با تیم های صاحبنام را تا شروع جام جهانی در دستور کار تیم ملی قرار دهد.