خط و نشان بازیکن سرخپوش برای استقلال

سینا مریدی درباره شرایط فولاد خوزستان برای بازی با استقلال تهران در هفته نهم لیگ برتر گفت: در تعطیلات لیگ برتر چند روز استراحت کرده و سپس تمرینات‌مان را دنبال کردیم. در این مدت دو بازی دوستانه هم انجام دادیم و خوشبختانه شرایط خوبی داریم. حالا خودمان را آماده بازی با استقلال می‌کنیم.

وی ادامه داد: در تهران بازی سختی برابر استقلال داریم، چرا که این تیم بزرگ است و قابل احترام. استقلال مربی‌اش را عوض کرده و امکان دارد که تغییراتی در سبک بازی این تیم و ترکیبش به وجود بیاید. به‌هرحال ما هم فولاد هستیم و می‌خواهیم نشان بدهیم که نتایج‌مان شانسی نبوده است.

هافبک دفاعی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اهداف این تیم در دیدار مقابل استقلال تصریح کرد: مربیان و بازیکنان فولاد هیچ وقت چنین تفکری ندارند که برای مساوی و حداقل امتیاز به میدان بروند. ما قطعاً به تهران می‌آییم تا استقلال را شکست بدهیم و در بازی‌های گذشته از جمله دیدار با صنعت نفت آبادان هم نشان دادیم که از دقیقه اول دنبال پیروزی هستیم.

مریدی در مورد عملکرد خودش در فصل جاری اظهار داشت: من هنوز از عملکردم به طور کامل راضی نیستم و تلاش می‌کنم در بازی‌های آینده نمایش بهتری داشته باشم.