بازیکن سابق پرسپولیس: من و کی روش به کسی باج نمی دهیم!

حسین کعبی گفت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و بعد از استقلال عملکرد مناسبی داشتیم و تلاش خواهیم کرد تا پایان مسابقات به هدفی که داریم برسیم.

وی افزود: بازی سنگینی با سایپا در پیش داریم و روی نیمکت این تیم اسم بزرگی مثل علی دایی قراردارد که کارمان را سخت خواهد کرد.نارنجی پوشان تاکنون نتیجه بدی نگرفتند و حتی به نظرم می توانند به بالای جدول و در جمع مدعیان قرار گیرند.

کعبی ادامه داد: تمام بازی ها برای سپیدرود سخت بوده و ما به چشم فینال به مسابقات نگاه می کنیم و نکته مهم اینجا است که به عنوان یک خوزستانی به هواداران رشت علاقه دارم چرا که آنها همیشه و در هر شرایطی از من حمایت کردند و در زمین شرمنده هواداران می شوم.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود عنوان کرد: خداراشکر که با شرایطی که دارم می توانم تا 3 سال دیگر فوتبال بازی کنم نگذاشتم عده ای به آرزوی خود برسند.الان دیگر دلم نمی خواهد به تیم ملی دعوت شوم و دوست دارم بازیکنان جوان بیشتری فرصت پیدا کنند تا خودشان را به کی روش نشان دهند.خوشبختانه من و سرمربی تیم ملی خصوصیت مشابهی داریم و هردو در فوتبال به کسی باج نمی دهیم و به خاطر همین شخصیت است که به او احترام می گذارم.

وی تاکیید کرد: مثل بعضی از بازیکنان آویزان نمی شوم و خودم برای موفقیت در فوتبال تلاش کردم و خواهم کرد و همچنان بدون کمک از افراد خاص به هدفی که دارم خواهم رسید.

کعبی در پایان تصریح کرد: من عاشق پرسپولیس هستم اما برای استقلال هم آرزوی موفقیت می کنم و معتقدم با قدرت گرفتن این دو تیم تیم ملی بهتری خواهیم داشت.