به سید جلال و وحید امیری پولی ندادم

حمیدرضا جهانیان گفت: من نگفته‌ام که به سیدجلال حسینی و وحید امیری و بیرانوند پولی داده‌ام بلکه هنوز موفق به دیدن حسینی، امیری نشده‌ام و تنها به صورت تلفنی با آنها صحبت کرده‌ام.

وی افزود: بدهی‌های باشگاه نفت مربوط به مالک قبلی است و تا زمانی که مجوز دائم برای نفت طلائیه صادر نشود نمی‌توانیم پولی پرداخت کنیم و همین موضوع باعث شده تا بدهی ها روی دستمان زیاد شود.

جهانیان با اشاره به صحبت های وحید حمدی نژاد درخصوص دروغ گو بودن وی، افزود: خیلی از بازیکنانی را که از باشگاه نفت تهران پول طلب دارند نمی‌شناسم و حتی اسم حمدی نژاد را هم نشنیده‌ام که بخواهم در مورد او صحبت کنم.

مدیرعامل باشگاه نفت طلاییه ادامه داد: حساب باشگاه مسکوت شده است و این خبر جدیدی نیست چون در داخل این حساب پولی وجود ندارد و اگر قرار باشد مبلغی به حساب بازیکنان واریز شود باید از حساب جدید صورت گیرد و همان طور که گفته‌ام تا زمانی که مجوز دایم صادر شود پولی را خارج کرد.

وی اظهار داشت: علی کریمی با باشگاه نفت قرارداد دارد و باید در تمرینات حاضر شود. او تیم را ترک کرده و جواب تلفن ما را هم نمی‌دهد. حمید درخشان سرمربی تیم بوده و کریمی به عنوان مربی با تیم قرارداد دارند.