تقدیر پیشکسوت استقلال از عملکرد شاگردان کی روش

ستار همدانی در خصوص بازی ایران و روسیه گفت: بازی بسیار خوب و عالی را از شاگردان کی روش شاهد بودیم و تیم ایران توانایی برتری مقابل روسیه داشت. باید گفت که تیم ملی فوتبال ایران به یک وحدت بزرگ تاکتیکی رسیده است و شاگردان کی روش بسیار هدفمند و با تفکر بازی می کنند و ایران به یک ثبات در بازی ها رسیده است و توانایی بردن مقابل تیم های بزرگ و قوی را دارد، تیم ایران بسیار قوی است و مردم انتظار دارند تا از تیم ملی بازی خوب و برد ببینند، من امیددارم که این تیم توانایی صعود از گروه خود در جام جهانی فوتبال را دارد.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتبال نوجوانان تصریح کرد: در ابتدا به کادر فنی و مردم ایران بابت نتیجه کسب شده تبریک می گویم و امیدوارم که این نتایج تداوم داشته باشد.عملکرد تیم ما بسیار خوب و مناسب بود، استراتژی تمرین شده و مشخصی مقابل این حریف آلمانی داشتیم و همین مسئله باعث شد بازی را به خوبی کنترل کنیم، البته به نظر من شاگردان چمنیان توانایی زدن گل های بیشتری داشتند که میسر نشد.

پیشکسوت فوتبال در ادامه عنوان کرد: شاگردان چمنیان بازی به بازی بهتر می شوند و لیاقت حضور در جمع 4 تیم برتر جام جهانی را دارند.