مهاجم آبی پوشان: به پرسپولیس از کودکی علاقمند بودم

رضا کرملاچعب مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان که به‌صورت قرضی از پرسپولیس به جمع آبی‌پوشان اهوازی اضافه شده مقابل تیم سابقش تک‌گل استقلال خوزستان را به ثمر رساند. این بازیکن بعد از گلی که زد هم خوشحالی نکرد و علت این موضوع را علاقه‌اش به پرسپولیس عنوان کرد.

 
کرملاچعب به ارائه توضیحاتی در مورد این بازی و گل‌زنی به تیم سابقش ارائه داد.
 
* در مورد بازی با پرسپولیس صحبت کن. این مسابقه چطور بود؟
 
پرسپولیس از جمله تیم‌هایی است که همه از نظر فنی این تیم را تمجید می‌کنند و واقعاً فوتبال خیلی خوبی را بازی می‌کند. جایگاه این تیم در یکی دو سال اخیر در فوتبال ایران بیانگر قدرت آن است. ما می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم و برای این مسابقه آماده شده بودیم. بازی خوبی را هم ارائه دادیم اما متأسفانه شکست خوردیم.
 
* پیش از این بازی هجمه‌هایی علیه تو به راه افتاد مبنی بر اینکه مقابل پرسپولیس با تمام قوا بازی نخواهی کرد. نظرت خودت راجع به این موضوع چیست؟
 
اصلاً این‌طور نبود، من صحبتی راجع به این هجمه‌ها ندارم. من به پرسپولیس از کودکی علاقمند بودم و چه زمانی که درا ین تیم بودم و چه زمانی هم که از این تیم جدا شدم سعی کردم فقط یک هوادار پرسپولیس باشم، اما خود مکتب پرسپولیس به من یاد داده که در هر تیمی هستم باید با تمام وجود و قوا برای تیمم بازی کنم و مقابل پرسپولیس هم سعی کردم بهترین عملکردم را برای تیمم داشته باشم.
 
* در مورد گلی که زدی صحبت کن. بعد از گلت هم خوشحالی نکردی!
 
من مهاجم هستم و وظیفه‌ام گل‌زنی برای تیمم است هر زمان و مقابل هر تیمی هم که به میدان می‌رویم سعی می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. مهم‌ترین موضوع موفقیت تیم است که در اولویت قرار دارد و تمام تلاشم را همیشه به کار می‌گیرم تا برای تیمم مفید باشم. بعد از گل هم طبیعی بود که خوشحالی نکنم و فقط سعی کردم به همبازیانم روحیه بدهم.
 
* شرایط استقلال خوزستان را چطور می‌بینی؟ فکر می‌کنی اوضاع بهبود بیابد؟
 
ما واقعاً تیم خوبی داریم و مقابل پرسپولیس هم با وجود اینکه حدود ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم، اما بد نبودیم. تیم ما از نظر فنی فوتبال خوبی بازی می‌کند و تمام تلاشمان را به‌کار می‌گیریم تا در ادامه راه در لیگ نتایج خوبی کسب کنیم. اکثر نفرات تیم ما بازیکنان تازه وارد هستند و به همین خاطر کمی زمان لازم داشتیم تا به هماهنگی کامل برسیم، اما مطمئن باشید در ادامه استقلال خوزستان نتایج خوبی خواهد گرفت.
 
* در پایان اگر حرفی داری بگو؟
 
واقعاً از هواداران واقعی استقلال خوزستان تشکر می‌کنیم که ما را حمایت می‌کنند و مطمئناً در بازی‌های آینده با نتایج خوبی که خواهیم گرفت جواب محبت‌های آن‌ها را خواهیم داد. از هواداران پرسپولیس هم که من را حمایت کردند تشکر می‌کنم و اگر کاری انجام دادم که باعث ناراحتی آنها شد از آنها عذرخواهی می‌کنم اما در خود پرسپولیس یاد گرفته‌ام که در هر تیمی هستم باید با شرافت و با تمام قوا برای آن تیم جانم را بدهم.