مربی سابق استقلال: هواداران جای مرا خالی دانستند!

مجید صالح درباره پیشنهاد همکاری از سوی باشگاه استقلال گفت: بعد از آنکه علیرضا منصوریان از استقلال جدا شد، هیات مدیره این باشگاه نظر داشتند که به این تیم بروم. کار کردن در استقلال و پرسپولیس واقعا سخت است. من سابقه کار در استقلال را دارم. از زمانی که از این تیم جدا شدم حتی زمانی که در ایران نبودم، در مقاطعی که نتایج این تیم خوب نبود، هواداران جای مرا خالی می دانستند!

وی افزود: در حال حاضر به عنوان مربی حرفه ای در خدمت پیکان هستم. اگر قرار بود اجازه ای هم صادر شود، باید باشگاه پیکان این اجازه را می داد. در هر صورت، روند، روندی بود که به اینجا نرسد. اگر روند به آنجا می رسید خودم را برای یک خدمت دیگر در استقلال آماده می کردم.

مربی تیم پیکان یادآور شد: حتی آقای مجید جلالی سرمربی پیکان هم به من گفت اگر شرایط کار در استقلال برایت فراهم شد، من حرفی ندارم ولی این شرایط جور نشد. از هواداران استقلال هم عذرخواهی می کنم. من از لحاظ حرفه ای وابسته به باشگاه پیکان هستم. قطعا اگر امسال جایی مشغول به کار نبودم، حتما با پیشنهاد استقلال موافقت می کردم.

صالح درباره اینکه ممکن بود با انتخاب سرمربی جدیدی مثل وینفرد شفر عذر شما را از استقلال بخواهند، گفت: برنامه ریزی طوری بود که اگر سرمربی جدید هم می آمد، ما را به عنوان مربی جدید پذیرا شود.