نیکبخت واحدی: عجله ای برای مربیگری در استقلال ندارم

علیرضا نیکبخت واحدی گفت: استقلال در بازی با فولاد سردرگم بود و تاکتیک خاصی مقابل این تیم نداشت و به همین خاطر آبی پوشان موقعیتی روی دروازه اهوازی ها ایجاد نکردند.البته فولاد هم عملکرد خوبی نداشت و در نهاین بازی چشم خوری را شاهد نبودیم.

وی افزود: شفر هنوز شناخت کاملی از بازیکنان استقلال بدست نیاورده و باید به او زمان داد تا به ترکیب دلخواه خود برسد.سرمربی استقلال باید چند هفته از بازیکنان تیم بازی بگیرد تا به شناخت کافی برسد و انتقاد از او کار درستی نیست به هرحال شفر کارنامه درخشانی دارد و فقط نیاز به زمان کافی دارد.

نیکبخت ادامه داد: به هرحال انتخاب مربی به عهده شفر بوده و به نظرم مربیان ایرانی خوبی در فوتبال داریم که می توانند به او کمک کنند.با این حال نظر نهایی به عهده خود شفر است.

وی خاطرنشان کرد: عجله ای برای مربیگری در استقلال ندارم ،تازه وارد 37 سالگی شده ام و حتی می توانستم در لیگ برتر فوتبال بازی کنم اما ترجیح دادم از این فوتبال کنار بکشم.به قول دادگان فوتبال ایران مریض است و باید فکری به حال این موضوع کرد.

بازیکن سابق استقلال اظهار داشت: استقلال مانند گوشتی شده که هرکسی به آن نوک می زند و تکه تکه اش می کند.امیدوارم استقلال در مسابقات لیگ برتر نتیجه بگیرد و به جایگاه واقعی خود برسد.